دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳

سنسور فشار مذاب

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تصویر تورم پیش‌نگر تیرماه
مرکز آمار ایران، تورم تولیدکننده بخش‌های خدمات تیرماه با برمبنای سال پایه ۱۳۹۵ منتشر کرد. براساس گزارش مرکز آمار، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌‌های خدمات در ۱۲ ماه منتهی به تیرماه ۱۴۰۳نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶.۵درصد است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، در تیر‌ماه ۱۴۰۳، شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات ۱۱۷۱.۲ ثبت شده که نسبت به ماه قبل (تورم ماهانه) ۲.۷درصد، نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه‌ به‌ نقطه) ۳۳.۳درصد و در ۱۲ ماه منتهی به ماه جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل (تورم سالانه) ۴۶.۵درصد افزایش داشته است.

درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات در تیر‌ماه ۱۴۰۳ نسبت به ماه قبل (تورم ماهانه) ۲.۷درصد است. به عبارتی، میانگین قیمت دریافتی توسط ارائه‌دهندگان خدمات به ازای تولید خدماتشان در داخل کشور، در تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به ماه قبل، ۲.۷درصد افزایش دارد. در این ماه بیشترین تورم ماهانه با ۷.۴درصد مربوط به گروه «فعالیت‌های اداری و خدمات پشتیبانی» و کمترین تورم ماهانه با صفر درصد مربوط به گروه «آب‌رسانی، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت‌های تصفیه» است.

در تیرماه ۱۴۰۳، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۳۳.۳ درصد است. به‌عبارتی، میانگین قیمت دریافتی توسط ارائه‌دهندگان خدمات به ازای تولید خدماتشان در داخل کشور، در تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به ماه مشابه سال قبل، ۳۳.۳درصد افزایش دارد. در این ماه بیش‌ترین تورم نقطه‌به‌نقطه با ۴۰.۹درصد مربوط به گروه «آموزش» و کمترین تورم نقطه‌به‌نقطه با ۲۱.۴درصد مربوط به گروه «فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و فنی» است.

همچنین در تیرماه ۱۴۰۳، درصد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات در ۱۲ ماه منتهی به تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶.۵درصد است. به عبارتی، میانگین قیمت دریافتی توسط ارائه‌دهندگان خدمات به ازای تولید خدماتشان در داخل کشور، در ۱۲ ماه منتهی به تیرماه ۱۴۰۳نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶.۵درصد افزایش دارد. در این ماه بیشترین تورم سالانه با ۶۴.۴درصد مربوط به گروه «فعالیت‌های خدماتی مربوط به تامین جا و غذا» و کمترین تورم سالانه با ۲۱.۴ درصد مربوط به گروه «اطلاعات و ارتباطات» است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟