دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

عدم تغییر قیمت‌های پایه/ تبریز با قیمت میانگین 4 هفته عرضه کرد
نگاهی به عرضه‌های پتروشیمی تبریز و قیمت‌هایی که در اطلاعیه عرضه این پتروشیمی اعلام شده، نشان می‌دهد موضوع بازگشت به قیمت پایه دلار 4200 و اعلام قیمت جدید برای این هفته، منتفی است.

به گزارش ویکی‌پلاست، خبرهای موثق از روز گذشته و دقیقاً بعد از اعلام قیمت‌ها، حکایت از این داشت که قیمت‌های پایه با دلار 4200 محاسبه و مجدداً اعلام قیمت صورت خواهد گرفت، اما گذر از ساعت منطقی امروز (قبل از ساعت 13 یا 14 باید قیمت‌های جدید اعلام می‌شد) و عرضه تبریز نشان می‌دهد، قیمت‌های میانگین موردقبول پتروشیمی‌ها قرارگرفته و عرضه‌ها در حال ثبت در بورس کالا است.

همچنین عدم عرضه‌های امروز بورس کالا، قطعیت این خبر را تقویت می‌کند که قیمت‌های پایه با اختلاف زیاد بین وزارت صمت، بورس کالا و شرکت ملی پتروشیمی اعلام‌شده و احتمال بازگشت به آخرین قیمت با دلار 4200 تومان زیاد است.

هفته جاری، چهارمین هفته بعد از نامه وزیر صنعت به رئیس سازمان بورس بود، نامه‌ای که در بند سوم آن به تعیین قیمت‌های پایه بر اساس میانگین 4 عرضه آخر اشاره شده بود، از سوی دیگر، خبرها نشان می‌داد که از هفته سوم (یعنی هفته گذشته) قیمت‌های پایه بر اساس قیمت میانگین 4 هفته محاسبه خواهد شد که این مورد محقق نشد.

پیچیدگی‌های محاسبه قیمت گروه‌های مختلف پتروشیمی با قیمت‌های متنوع از یک‌سو و نادیده گرفتن قیمت‌های جهانی و قیمت دلار در سبک جدید قیمت‌گذاری از سوی دیگر، کار را برای تعیین قیمت‌های جدید سخت و دشوار کرده بود.

در نهایت قیمت‌های 15 مهر با میانگین 4 هفته محاسبه شد و قیمت‌ها به‌جای ذکر هر گرید و پتروشیمی، به‌صورت کلی و با ذکر گروه کالایی، اعلام شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 75%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟