یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

صدور اولین ضمانت‌‌‌نامه برای تامین مالی جمعی صنایع
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک با اشاره به سیاست انقباضی بانک‌ها در ارائه تسهیلات و نیاز به ایجاد راه‌‌‌های جدید برای تامین مالی صنایع، اعلام کرد که در همین راستا اولین ضمانت‌نامه تامین مالی جمعی در صندوق صادر شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، محمدحسین مقیسه اظهار کرد: از آنجا که صنایع تولیدی کشور طی سال‌های اخیر با مشکلات مالی بسیاری روبه‌رو شده‌‌‌اند، «صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک» به دنبال راه‌‌‌هایی است تا بتواند با استفاده از روش‌های نوین تامین مالی قدمی در راستای حمایت از صنایع تولیدی کوچک بردارد.

وی افزود: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک از سال گذشته، به‌واسطه سیاست انقباضی بانک‌ها در ارائه تسهیلات و رسالت خود در کمک به صنایع کوچک در تامین مالی طرح‌‌‌ها، اقدام به مطالعات کارشناسی و مذاکره با فعالان بازار سرمایه به‌ویژه «سکوهای تامین مالی جمعی» و همچنین فرابورس کرده است. پس از آن جنبه‌‌‌های مختلف این نوع تامین مالی و ریسک‌‌‌های آن مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ضمانت‌‌‌نامه جدیدی با عنوان «ضمانت‌‌‌نامه تامین مالی جمعی» که شباهت زیادی به ضمانت‌‌‌نامه اعتباری سنتی صندوق دارد، طراحی شد.

به گفته این مقام مسوول با کمک این نوع ضمانت‌‌‌نامه، صنایع کوچک می‌‌‌توانند برای سرمایه در گردش موردنیاز خود، اقدام به تامین مالی از طریق سکوهای تامین مالی جمعی به پشتوانه ضمانت‌‌‌نامه‌‌‌های صندوق کنند.مقیسه همچنین گفت: طبق گزارش «اتحادیه صندوق‌های ضمانت بنگاه‌‌‌های کوچک و متوسط دنیا» (AECM)، یک صندوق ضمانت در بلژیک این نوع ضمانت‌‌‌نامه را صادر می‌کند و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در این حوزه جزو صندوق‌های پیشگام در منطقه خاورمیانه است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟