جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اخبار منتخب
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ 0 1484

عضو هیات مدیره جامعه مدیران صنعت کفش:

مردم اگر نگران اشتغال فرزندانشان هستند تولید داخلی خریداری کنند

مردم اگر نگران اشتغال فرزندانشان هستند تولید داخلی خریداری کنند
عضو هیات مدیره جامعه مدیران صنعت کفس در برنامه گفتگوی ویژه خبری 22:30 گفت: تنها راه نجات صنعت و رونق دادن به صنعت ایجاد امید در بین مردم و بیرون کشاندن آنها از خانه‌ها به بازار است.

به گزارش ویکی پلاست، علی لشکری که در برنامه گفت و گوی ویژه خبری صحبت می‌کرد ضمن بیان مطلب فوق درباره بازار اسفند ماه گفت: حدود 20 درصد فروش سال، فروش اسفند ماه است و در اسفند ماه هم ده روز اول و دوم و سومش با هم متفاوت است ده روز اول 30 درصد ده روز دوم 20 درصد و ده روز سوم 50 درصد فروش داریم.

وی با اشاره به وضعیت قاچاق اظهار داشت: این موضوع از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت است به طور مثال در بحث کفش 10 تا 15 درصد به صورت کلی و تا 30 درصد به صورت ریالی را  بازار کفش های قاچاق می‌تواند پوشش می دهد. 

لشکری در پاسخ به این سوال که آیا تولید کننده و فروشنده ما با مهارت بازاریابی شب عید آشنا هستند، گفت: هر کاری که باید انجام می شد، صورت گرفته است اکنون هنگام ورود همه جانبه است. همه تلاش های اقتصادی در اسفند ماه  بر فروش کالا متمرکز بوده واسفند ماه  اخرین حلقه سال است.

وی در همین ارتباط افزود: 11 ماه صرفا برای پوشش هزینه‌ها تلاش می‌شود و یک ماه اخر سال به پوشش سرمایه اختصاص دارد. باید امید را در جامعه رونق داد.  پس از حادثه پلاسکو کمپینی با شعار" با  افتخار کالای ایرانی می‌خرم"، راه اندازی کردیم وبه عبارتی از دل این حادثه یک فرصت بر آمد. اسفند سال گذشته یکی از اسفندهای خاص  در فروش بود. 

لشکری گفت: اسفند ماه سال گذشته  به ویژه نسل جدید از طریق شبکه های اجتماعی  کمک زیادی به رونق فروش کردند. ما می‌توانیم بار دیگر از اسفند فرصت بسازیم و با ترغیب مردم به اجماع ملی، از این زمان بهره مناسب ببریم. مردم اگر نگران اشتغال فرزندانتان هستند اکنون به میدان بیایند و با خرید کالای ایرانی، این فرصت را تقویت کنند. 

وی با ذکر مثالی توضیح داد: یکی از برندهای مشهورکشور، قراردادی با تعاونی آموزش و پرورش برای فروش 2 میلیون کفش  به اعضای آن، منعقد کرده است. تحریک تقاضا امری ضروری بوده و باید 20 درصد فروش  در اسفند ماه ویژه تولیدات داخلی باشد.  

اکنون باید مردم با حضور در خیابان و استقبال از محصول داخلی که امتحان خود را هم به خوبی پس داده است، از تولیدکنندگان خود حمایت کنیم. اگر امید وجود نداشته باشد، رونق اقتصادی نیز از میان خواهد رفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟