چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

افزایش بهای برنت با خوش‌بینی به کاهش نرخ بهره
به دلیل خوش‌بینی درباره کاهش احتمالی نرخ بهره توسط فدرال‌رزرو آمریکا، قیمت نفت روز سه‌‌‌‌‌‌‌‌‌شنبه ۲۶ دسامبر روند صعودی داشت. معاملات آتی نفت‌برنت با ۰.۳‌درصد افزایش به ۷۹ دلار و ۳۳‌سنت در هر بشکه و نفت‌خام وست‌تگزاس اینترمیدیت آمریکا با ۰.۲‌درصد افزایش، حدود ۷۳ دلار و ۵۰‌سنت در هر بشکه فروخته شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، به دلیل بسته‌بودن بازارها برای تعطیلات کریسمس، فعالیت‌های معاملاتی بسیار محدودی انجام شد.

افزایش اخیر قیمت نفت به انتظارات کاهش نرخ بهره بانک‌مرکزی آمریکا و درگیری در دریای سرخ نسبت داده می‌شود. اعلام شرکت کشتیرانی مرسک در مورد از سرگیری عملیات انتقال کالا از مسیرهای قبلی تا حدودی نگرانی‌های عرضه را کاهش داده‌است.

هفته گذشته، پس از حملات یمنی‌ها که حمل‌ونقل جهانی را مختل کرد، هر دو شاخص رشد ۳‌درصدی را تجربه‌کرده و به تنش‌ها در خاورمیانه به دلیل درگیری رژیم صهیونیستی و حماس افزودند.

تصمیم شرکت مرسک برای از سرگیری کشتیرانی در دریای سرخ و خلیج‌عدن به روند صعودی بهای نفت کمک کرد. اختلال در مسیرهای کشتیرانی از طریق دریای سرخ، متصل به کانال سوئز که مسوول حدود ۱۲‌درصد تجارت‌جهانی است، منجر به هزینه‌های اضافی برای مسیریابی مجدد کشتی‌ها شده‌است.

علاوه‌بر این، ایران ادعای آمریکا را مبنی‌بر اینکه یک پهپاد از ایران به یک نفتکش در اقیانوس هند حمله کرده‌است، تکذیب کرد. قیمت نفت با انتظارات فدرال‌رزرو برای کاهش نرخ بهره در سال‌آینده افزایش یافت. داده‌های ایالات‌متحده، منتشرشده در روز جمعه ۲۲دسامبر نشان‌داد که تورم در سطح هدف بانک‌مرکزی آمریکا یا کمتر از آن بوده که از پیش‌بینی کاهش نرخ‌های بهره حکایت دارد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟