جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بین تعطیلی مدارس و صنایع برای آلودگی هوا، صنایع را انتخاب کنید
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در زمان آلودگی هوا به هیچ عنوان کلاس‌های درس نباید تعطیل شود، گفت: گرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است اما تعطیل یا غیر فعال کردن مدارس باید آخرین اولویت باشد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه در حاشیه نشست پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران درباره احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا اظهار کرد: ما از سال گذشته اعلام کردیم مدارس تعطیل نمی شود.

صحرایی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان کلاس های مدارس نباید تعطیل شود، یادآورشد: در شهرهای بزرگ که تجربه آلودگی هوا داریم، از قبل تدارک لازم دیده شده است و سامانه شاد در جاهایی در دسترسی نیست که عمدتا مناطق دوردست و روستایی است که معمولا دچار مشکل آلودگی هوا نمی‌شوند.

وی اضافه کرد: از رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواسته ایم تا الگوی روزهای آلوده در طول سال را به ما ارائه دهد تا بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بخشنامه عدم تعطیلی کلاس های درس به دلیل آلودگی هوا، این هفته ابلاغ می شود، اظهار داشت: اگرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است لذا تعطیل یا غیر فعال کردن مدارس باید آخرین اولویت باشد.

صحرایی خاطرنشان کرد: از کمیته آلودگی می خواهیم تا جایی که امکان انتخاب بین مدارس و صنایع باشد، صنایع را انتخاب کنند تا مدتی تعطیل شوند.

وی درباره تعطیلی مدارس تهران به دلیل آلودگی نیز گفت: تا این لحظه هیچ خبری درباره تعطیلی مدارس تهران نداریم.

وزیر آموزش و پرورش درباره خرید تجهیزات مدارس با اشاره به اقداماتی که این وزارتخانه برای پیش خرید تجهیزات مدارس با اولویت لوازم سرمایشی و گرمایشی انجام داده است، اظهار کرد: دولت هر چه داشته باشد برای مردم خرج می کند از اولیا و مربیان و خیران هم می خواهیم کمک کنند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟