شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

هشدار شرکت ملی گاز درباره کسری گاز زمستان
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه امسال هم شاهد ناترازی بین تولید و مصرف گاز هستیم، گفت: این مشکل همچنان وجود خواهد داشت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از تسنیم، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد ستادی، مدیران عامل و مدیران بهره‌برداری شرکت‌های گاز استانی کشور، افزود: سال 1401، زمستان بسیار سختی را برای کارکنان شرکت گاز داشتیم، اما وزارت نفت با انجام اقدام‌های به‌موقع و همراهی و همدلی مردم توانست عملیات اجرای کنترل تولید، انتقال و مصرف را با موفقیت انجام دهد.

وی ادامه داد: پارسال سال بسیار خاصی برای همه ما بود؛ هم به‌واسطه گستردگی سرما در کشور و هم کاهش دمای شدید و هم طولانی بودن این سرما که سرانجام سبب مصرف روزانه 680 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی و تجاری شد که با توجه به ثابت بودن تولید و ناترازی، هیچ راهکاری جز مصرف بهینه و مدیریت مصرف نداشت.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تلاش کارکنان صنعت گاز در پالایشگاه‌ها و مناطق عملیاتی تصریح کرد: همکاران ما در سال 1401 در پالایشگاه‌ها با تلاش شبانه‌روزی کاری کردند که ما حتی برای یک ساعت هم توقف در تولید نداشتیم و همکاران در مناطق عملیاتی، روزانه 850 میلیون مترمکعب گاز را در طول شبانه‌روز بدون کوچک‌ترین مشکلی، انتقال دادند.

رحمانی گفت: باید در سال 1402 نیز با هم پیمان ببندیم که با همدلی و همیاری و ایثار و ازخودگذشتگی که در ذات کارکنان صنعت گاز است، با کمترین مشکل، زمستانی بدون دغدغه را به مردم هدیه دهیم.

وی یادآور شد: ایمان دارم این هم‌اندیشی و تعامل با مدیران گاز استانی به نتیجه‌ای مطلوب می‌رسد، زیرا همه تجربه‌ها و درس‌آموخته‌ها در سه کارگروه گازرسانی و دیسپچینگ، سرمایه انسانی و ساختار سازمانی و مصرف بهینه  انرژی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا پیامد آن برای کل کشور، کارساز باشد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟