شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

فردا قیمت های پایه افزایش خواهند داشت یا کاهش؟
در حالی ریزش قیمت دلار در هفته گذشته ادامه داشت که معاملات گروه های مختلف کالایی در بازارهای جهانی، صعودی بودند و بر اساس تحلیلی که پیش روی شماست، احتمال خنثی کردن یا در برخی گریدها، افزایش قیمت نیز وجود دارد.

به گزارش ویکی پلاست، قیمت محصولات پلیمری در بازار منطقه GCC و خاورمیانه در هفته منتهی به 2 مارس به شدت صعودی بوده است، به حدی که در برخی از گروه ها همچون پلی پروپیلن های نساجی افزایش نرخ 65 دلاری به ثبت رسیده که افزایشی قابل توجه است. 

در حالی که دلار به عنوان یکی از متغیرهای مهم تعیین قیمت پایه، در هفته گذشته نیز روند کاهشی خود را ادامه داد، اما کالاهای دیگری همچون پلی اتیلن های سنگین فیلم و بادی با 45 و 50 دلار افزایش و پلی اتیلن سبک خطی با 55 دلار افزایش از دیگر کالاهای با افزایش چشمگیر هفته گذشته بودند. 

پلی اتیلن سبک فیلم نیز کاهش 15 دلاری در بازار چین و افزایش 35 دلاری در بازار GCC مواجه شد. نرخ دلار بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه سنا برابر با 44619 ریال خواهد بود که کاهشی بالغ بر 1.5 درصد را تجربه خواهد کرد. 

در نتیجه در مورد کالاهایی که افزایش نرخ آن ها بسیار بیشتر از درصد کاهش نرخ دلار بوده است افزایش نرخ تجربه خواهد شد و انتظار می رود بیشترین افزایش نرخ برای پلی پروپیلن های شیمیایی و نساجی باشد.

پلی اتیلن های سنگین بادی و فیلم و همچنین سبک خطی هم پتانسیل افزایش نرخ دارند.

گروه های پلی اتیلن سنگین تزریقی، PVCها و پلی اتیلن سبک فیلم  و سنگین لوله و اکستروژن هم از گروه های کالایی هستند که می توانند با کاهش نرخ مواجه شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟