شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

گروه صنعتی شفق دانا گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کرد
گروه صنعتی شفق دانا به مدیرعاملی ژوبین قاسمی موفق شد برای دومین سال متوالی گواهینامه ملی حقوق مصرف کننده را از کسب کند.

به گزارش ویکی پلاست، این گواهینامه به شرکتهایی داده می‌شود که سه دوره متوالی موفق به کسب دریافت گواهی‌نامه رعیات حقوق مصرف کننده را در استان کسب کرده‌باشند و حداقل 82 امتیاز از 100 امتیاز هیات داوران را نیز به دست آوردند.


ژوبین قاسمی مدیرعامل شفق دانا درباره کسب این گواهینامه گفت: این گواهینامه از سوی سازمان رعایت حقوق مصرف کننده به شرکتها اعطا می‌شود و شرایط بسیار سختی دارد. شرکتهایی که می‌خواهند این گواهینامه به دست آوردند در ابتدا باید سه سال متوالی از سوی استانی که در ان فعالیت دارند این گواهینامه را دریافت کنند تا اجازه ثبت نام برای دریافت گواهی نامه ملی را به دست آوردند. ما نیز چهار سال متوالی موفق شدیم این گواهی‌نامه را در سطح استان تهران به دست آوریم و سال گذشته نیز یک گواهی‌نامه ملی گرفتیم و این برای سال دوم است که موفق به کسب گواهینامه ملی شده‌ایم. 


وی در توضیح شرایط دریافت این گواهی‌نامه گفت: همانطور که از نام این گواهینامه مشخص است شرایط آن مربوط به حقوق مصرف کننده‌است شرکت کننده نباید هیچ شکایتی از سوی مصرف کننده که در موقع مناسب رسیدگی و رفع خسارت نشده‌، داشته باشد.

باید سیستم مالی قیمت‌گذاری شرکت کاملا شفاف باشد و نباید بیشتر از نرخ تورم قیمت‌گذاری روی اجناس خود داشته باشد. مثلا نرخ تورم بر اساس اعلام بانک مرکزی 8 درصد بوده که ما قیمت‌گذاری‌هایمان زیر 6 درصد افزایش بوده‌است. شرکت کننده نباید بیشتر از یک در یک میلیون کالای تعویضی با برگشتی داشته باشد. و تقریبا باید بدون خطا کار کند. 


وی گفت: شرایط بسیار دیگری هم دارد که رعایت این شرایط در واقع نشان دهنده آمادگی همیشگی و بدون خطا کار کردن شرکت است. 


مدیرعامل شفق دانا درباره نحوه داوری این گواهینامه نیز گفت: 18 داور شرایط شرکت کننده را بررسی می‌کنند که افرادی از سازمان استاندارد و قیمتگذاری و سایر سازمانهای مربوط به حوزه هستند و بسیار سختگیرانه برخورد می‌کنند. 


ضمن اینکه مهمترین شرط دریافت این گواهینامه این است که باید در سالهای متوالی در استان و در سطح ملی باید این گواهینامه دریافت شود اگر یک سال داوران شرکت را واجد شرایط تشخیص ندهند همه گواهینامه‌های قبلی نیز پس گرفته می‌شود.

ما نیز در چهار سال گذشته موفق شدیم این گواهینامه را تهران کسب کنیم و دو سال متوالی هم در سطح ملی کسب کردیم و برای سال پنجم هم این گواهینامه را در سطح استان تهران دریافت کردیم که هفته آینده لوح این گواهینامه دریافت می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 67%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟