یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۸ مرداد ۱۴۰۲ 0 514

کارنامه هفتگی بازار فیزیکی منتشر شد

معامله ۱/ ۳ میلیون تن محصول

معامله ۱/ ۳ میلیون تن محصول
در هفته منتهی به ۶مرداد امسال، ۳میلیون و ۳۲۴‌هزار و ۱۶۴تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴/ ۲۹‌هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران دادوستد شد که از نظر حجم با افزایش ۳/ ۵درصدی همراه بود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، سیمان، سنگ‌آهن، فولاد و آهن اسفنجی، سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم‌باتوم، مواد پلیمری و قیر، سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲میلیون و ۸۳۲‌هزار و ۹۰۷تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۲۰‌هزار و ۴۵۷میلیارد تومان در هفته گذشته بود. در این تالار یک‌میلیون و ۱۱۶‌هزار و ۷۴۵تن سیمان، یک‌میلیون و ۵۰‌هزار تن سنگ‌آهن، ۳۶۴‌هزار و ۲۴۲تن فولاد، ۲۸۸‌هزار تن آهن اسفنجی، ۱۱‌هزار و ۱۲۰تن مس، ۵‌هزار و ۶۶۰تن آلومینیوم، یک‌هزار و ۲۹۵تن روی و ۲۵۰تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۲‌هزار و ۶۷۹تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸‌هزار و ۵۶۶میلیارد تومان در هفته معاملاتی منتهی به ۶مرداد به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۴۸‌هزار تن وکیوم‌باتوم، ۱۰۴‌هزار و ۵۰۸تن مواد پلیمری، ۸۸‌هزار و ۶۸۹تن قیر، ۵۰‌هزار تن لوب‌کات، ۴۰‌هزار و ۷۴۰تن مواد شیمیایی، ۵‌هزار و ۲۲۲تن روغن، ۳‌هزار و ۶۷۵تن گوگرد، ۲‌هزار و ۶۶۸تن فرآورده‌های نفتی، ۴۷۰تن گاز و خوراک‌ و ۲۰۰تن عایق رطوبتی معامله شد. بازار فرعی نیز شاهد معامله ۴۸‌هزار و ۵۷۸تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۵۰میلیارد تومان بود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟