شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

شاخص های انتخاب صادرکنندگان نمونه 1402/ شرایط احراز و نحوه ثبت نام
سازمان توسعه تجارت ایران در اطلاعیه ای شاخص‌های ارزیابی انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1402 را اعلام کرد.

به گزارش ویکی پلاست در اطلاعیه سازمان توسعه تجارت آمده است: اعلام کرد: به اطلاع صادرکنندگان محترم متقاضی شرکت در رویداد انتخاب صادرکننده نمونه ملی سال 1402 می‌رساند سازمان توسعه تجارت ایران امسال نیز به رسم سال های گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مقرر، درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال 1402 در بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات می باشد.

لذا از آنجائیکه ارزیابی شاخص ها و معیارها، تعیین میزان کف ارزش صادراتی و همچنین گروه بندی منتخبین و سقف مجاز انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1402 با توجه به پتانسیلهای تولیدی و صادراتی کشور بر عهده کارگروه ذیربط ملی مطابق با اختیارات اصلاحیه آیین نامه تشویق صادرکنندگان نمونه به شماره 94765/ت 48171 ک مورخ 1391/5/14 موضوع تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی می باشد خواهشمند است موارد ذیل در دستور کار اطلاع رسانی قرار گیرد:

1 - شاخصهای ارزیابی انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی در بخش های کالا و خدمات به شرح پیوست جهت اطلاع رسانی به ذینفعان ارسال می گردد.

(دانلود فایل شاخص های گروه خدمات)

(دانلود فایل شاخص های گروه کالایی)

2 - متقاضیان حضور در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی می توانند از تاریخ شروع ثبت نام که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد گردید با رعایت الزامات مندرج در شاخص ها و در گروههای کالایی و خدمات منتخب نسبت به ثبت نام و تهیه مدارک و مستندات و بارگذاری آن اقدام نمایند.

3 - براساس تکالیف ابلاغی بودجه و سیاست های اعلامی بانک مرکزی، حداقل درصد ایفای تعهد ارزی صادرکنندگان متقاضی حضور در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکننده ممتاز و نمونه ملی، شصت (60) درصد می باشد.

4 - ارزیابی و انتخاب بنگاههای صادراتی دارای سهام دولتی تا حداکثر 49 درصد سهام دولتی برای انتخاب نهایی صادرکننده نمونه ملاک عمل می باشد.

5 - صادرکنندگان برگزیده ممتاز و نمونه ملی طبق ضوابط مندرج در آئین نامه تشویق صادرکنندگان نمونه موضوع تصویب نامه شماره 94765/ت 48171 ک مورخ 1391/5/14 کمیسیون موضوع اصل (138) قانون اساسی با دریافت تقدیرنامه و  تندیس طلایی مورد تشویق قرار می گیرند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 75%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟