دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

برنامه های کمیسیون صادارت انجمن ملی پلاستیک برای ورود به بازارهای هدف
تهیه بروشور، استانداردسازی، سفر با مقامات بلندپایه و حضور به صورت پاویون در نمایشگاه های بین المللی، بخشی از راهکارهای کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران برای ورود به بازارهای هدف صادراتی است. 

به گزارش ویکی پلاست، بیژن سحرناز رئیس کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران به تشریح برنامه های کمیسیون صادارت با هدف معرفی توان تولید، فروش و دانش فنی محصولات پلاستیک ایران پرداخت.

سحرناز درباره راهکارهای کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران برای صادرات محصولات پلیمری، توضیح داد:  کمیسیون نخستین جلسه دوره سوم هیئت مدیره و در کل چهل و ششمین جلسه کمیسیون را برگزار کرد. بنده برنامه هایی ارائه که با آن در هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران موافقت و برای اعضای کمیسیون نیز تبیین شد. 

سحرناز گفت: برای صادرات نخستین کاری که انجام خواهیم داد تهیه بروشوری از پتانسیل ها و ارائه آن به بازارهای هدف است تا بازارهای هدف نسبت به انجمن شناخت لازم را پیدا کرده و با توان تولید، فروش و دانش فنی ما آشنا شوند. 

 وی ادامه داد: دوم این که به سمت استانداردسازی حرکت خواهیم کرد به این معنی که ارزیابی لازم را از توان صادرکنندگان در قالب یک سری ضوابط و شاخص های ارزیابی، انجام می دهیم و آن را به بروشور اضافه خواهیم کرد. با این کار علاوه بر برندسازی، سطح اعتماد نزد مشتریان در بازارهای هدف نیز افزایش می یابد.

 سحرناز درباره راهکار سوم توضیح داد: همچنین قصد داریم تا با مقامات بلندپایه سفر و مذاکرات لازم را انجام دهیم.  شرکت و حضور به صورت پاویون در نمایشگاه های بین المللی از دیگر برنامه های کمیسیون صادرات است که ارتباطات لازم را با ان جی اوهای همکار برقرار خواهیم کرد.

وی از تلاش های سعید ترکمان رئیس پیشین کمیسیون صادرات انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، قدردانی کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟