چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

راه‌اندازی روال بررسی سیستمی سابقه واردات برای تعرفه‌های جدید
سامانه جامع تجارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد در راستای اجرایی شدن «مصوبات کارگروه هماهنگی سیاست‌های ارزی و تجاری»، سابقه واردات بازرگانان در 238 ردیف تعرفه‌ جدید (فایل اکسل پیوستی) علاوه بر تعرفه‌های مشمول سابقه واردات پیشین ، از این پس به صورت سیستمی کنترل خواهد شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خبر گمرکی، از این پس شرط سابقه واردات برای کلیه مجموعه‌های تولیدی و بازرگانی (حالت ثبت‌سفارش‌های هیچکدام، نیاز تولید خود، مواد اولیه و ماشین‌آلات خط تولید) لحاظ خواهد شد.

میزان مجاز سابقه واردات برای هر تعرفه، برابر با میانگین واردات (ترخیص) بازرگان در دوسال گذشته از آن تعرفه (یا تعرفه متناظر آن در سال‌های گذشته) است.

بدین منظور از روز سه شنبه مورخ 1402/02/12 در استعلام ضوابط پرونده‌های ثبت‌سفارش برای کالاهای با تعرفه‌های فوق، مجوزدهنده جدیدی با عنوان 《بررسی سیستمی سابقه واردات》 اجباری شده است.

رای اخذ مجوز بررسی سیستمی سابقه واردات نیازی به پیگیری یا مراجعه حضوری متقاضیان نیست.

لازم به ذکر است تمامی درخواست‌ مجوزهای سیستمی ارسالی کاربران از 1402/02/12 به بعد، حداکثر تا پایان زمان اداری روز یکشنبه 1401/02/17 پاسخ داده خواهد شد و پس از آن، پاسخ درخواست این مجوزها حداکثر ظرف یک ساعت به صورت خودکار صادر می‌شود.


ویکی پلاست؛ مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 67%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
محمد یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲
واقعا" از جمله مواردی که به وضوح مغز کوچک مسئولین امر را نشان می‌دهد. اگر تا کنون کسی به بی تدبیری اینها شک داشت منبعد شکی نیست . آخه آدمهای نادان این چه کاریه . فکر می‌کنم این قانون در جهت حمایت از مولتی میلیاردرهای هست که نمی‌خواهند تولید کنندگان خورد و بازرگانان خورد وارداتی انجام بدهند ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟