شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تکلیف معاملات هفته دوم فروردین چه می شود؟
بعد از بازگشت نرخ دلار پایه محصولات پتروشیمی از 36.500 به 28.500 تومان، وضعیت معاملات هفته دوم فروردین که با نرخ بالاتری انجام شده بود، برای همه خریداران و پتروشیمی ها، محل سؤال شد.

به گزارش ویکی پلاست، اولین شنیده ها حاکی از این بود که قرار است معاملات ابطال شود، اما برخی خریداران، نه تنها تسویه بورس را انجام داده، بلکه حتی کالای خریداری شده را تحویل گرفته بودند. شرکت ملی پتروشیمی به عنوان رگولاتور و قیمت گذار و بورس کالا به عنوان محل فروش کالاهای پتروشیمی، هیچ نقشی در سرنوشت معاملات هفته دوم فروردین ندارند.

برخی شنیده ها از پیگیری مستقیم وزیر صمت و وزیر اقتصاد برای حل و فصل معاملات حکایت دارند اما بر اساس ضوابط بورس کالا، معامله خاتمه پیدا کرده و باید انجام شود.

یکی از مدیران بورس کالا به ویکی پلاست گفت: تنها راه حل معاملات هفته دوم فروردین، تفاهم فروشنده و خریدار است و هیچ راه دیگری برای رسیدگی وجود ندارد. در صورت تفاهم فروشنده و خریدار، ممکن است پتروشیمی نسبت به مسترد کردن وجه معامله اقدام کند و یا هر نوع تصمیم دیگری که به دو طرف مربوط باشد. لذا هیچ طرف سوم، امکان ورود به معامله انجام شده را ندارد.

با این وجود پیگیری های ویکی پلاست از شرکت ملی پتروشیمی و بورس کالا نشان می دهد، مطابق ضوابط، معاملات هفته گذشته هیچ تغییری نخواهند داشت.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 76%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
سعید بنی عقیل چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲
سلام اون اقایانی که تصمیم گیرنده هستند نباید به تبعات چنین تصمیمی فکر کنند
دو واحد مشابه کتار هم که مواد اولیه مشابه و محصول مشابه تولید میکنند چگونه میتوانند با همدیگر رقابت کنند ان واحدی که از این تصمیم متضرر شده بدون اینکه نقشی در ان داشته باشد چگونه باید ضررش جبران شود ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟