شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

الزامات مناقصات محصولات ژئوسنتتیک و ورق های ژئوممبرین اعلام شد + ۵ بند مهم
دفتر امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در 5 بند الزامات و جزئیات فنی خرید محصولات ژئوسنتتیک (ورق های ژئوممبرین  و...) در اسناد مناقصه که در سازه های ذخیره ای آب و کانال های آبیاری استفاده می شود را اعلام کرد.

به گزارش ویکی پلاست، در این نامه 5 بند در حین خرید توسط مناقصه گران و زمان پیشنهاد مناقصه باید مورد توجه و تأییدیه های لازم ارائه شود.

1. داشتن استاندارد ملی و اجباری انطباق INSO 18079 محصول، اخذ شده از سازمان ملی استاندارد یا معادل آن منجمله استاندارد CE اتحادیه اروپا.

2. در دفترچه مطالعات و طراحی ارائه شده توسط مهندسین مشاور ذیصلاح یا دفتر فنی شرکت تامین کننده محصول، مشخصات و جزئیات فنی ورق ژئوممبرین حسب انتظارات پروژه با استدلالهای فنی و کیفی، مورد اشاره واضح قرار گیرد و شرکت تامین کننده کالا نسبت به این موارد متعهد باشد و آن را تضیمن نماید. بدیهی است که تامین کنندگان باید از آزمایشگاههای معتبر، نتایج آزمایشاتی را که انطباق با الزامات مشخصات فنی مورد اشاره در این بند را اعلام نموده اند حداقل برای یکبار تایید نموده و در اسناد مناقصه ارائه نمایند.

لازم به ذکر است ارائه نتایج با توجه به دفعی بودن آن مانع از انجام عملیات کنترل کیفی بر روی محصول ورودی به ساختگاه (محل پروژه) نمی‌گردد و نقص در ارائه تاییدیه های مذکور منجر به رد پینشهاد مناقصه خواهد شد. 

شایان ذکر است هزینه‌های انجام آزمایشتان در پروژه ها و زمانبندی مورد نیاز برای انجام این آزمایشات در اسناد مناقصه پیش بینی گردد.

3. همه محصولات باید دارای برگه مشخصات فنی بر اساس آزمایش‌های تعریف شده باشد. 

4. استاندارد نمودن تاسیسات جانبی (فنس و ...) در سرجمع هزینه ها محاسبه گردد. 

5. هر رول تحویلی دارای شماره سریال قابل پیگیری از تامین کننده باشد. 

در پایان این نامه آمده است: بدیهی است که در این شرایط امکان رقابت تامین کنندگان در صورت رعایت مشخصات فنی و ارائه مستندات وجود خواهد داشت.

در این راستا شرکتهای تامین کننده محصول قبل از ارائه هر گونه قیمتی به لحاظ امکان تامین مشخصات فنی مورد نیاز طرح بر مبنای مشخصات و زمان بهره‌برداری پروژه ،مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تأمین این مشخصات حداقلی باید استعلام قیمت از تأمین کنندگان محصول صورت بپذیرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟