جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

معاون فرماندار ری: 12 شهرک صنفی برای تبدیل به لکه صنعتی مصوب شد
معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از بین 16 شهرک صنفی این شهرستان، 12 مورد برای تبدیل شدن به لکه صنعتی مصوب شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، حسین شریف دوست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان 16 شهرک صنفی دارد که تمامی آنها قابلیت تبدیل شدن به لکه صنعتی را دارند اما تاکنون پس از بررسی نهایی 12 مورد از آنها مورد تایید و تصویب قرار گرفته است.

وی یادآورشد: شهرک های آهن مکان، استوک خاوران، چوبستانه، توتک، لپه زنک، خاوران، صدرا، عباس آباد علاقه بند، عشق آباد، ثامن الحجج، قیصر آباد، تجریشی اسامی شهرک های صنفی است که از این پس با تبدیل شدن به لکه صنعتی زیر نظر شهرک های صنعتی فعالیت خواهند کرد.

شریف دوست با بیان اینکه امکان تصویب تمامی شهرک های صنفی این شهرستان تا ماه های آتی برای تبدیل شدن به لکه صنعتی وجود دارد، اظهارداشت: پس از تصویب این لکه های صنعتی، اقدامات قانونی برای فعالیت رسمی این مجموعه ها زیر نظر شرکت شهرک های صنعتی فراهم می شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در عمل با این مصوبه، شهرک های صنفی که زیر نظر بخشداری ها و مجموعه های تحت پوشش وزارت کشور فعالیت می کردند و مورد نظارت بودند، به شرکت شهرک های صنعتی که زیر نظر وزارت صمت فعالیت می کنند، محول می شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید پلاستیک، موزائیک، خدمات، انبارداری، آهن آلات، بسته بندی، تولیدی، چوب و درودگری، مصالح ساختمانی و خدماتی، ضایعات خودرو و سوله سازی- پلاستیک سازی عمده فعالیت این لکه های صنعتی هستند.

شریف دوست با اشاره به تشکیل کارگروهی در استانداری تهران برای تعیین تکلیف شهرک های صنفی و صنعتی این استان، ادامه داد: معاون فرماندار نیز در این کارگروه برای بررسی مناطق تحت مدیریت خود حضور دارد.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
فربد جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳
تیترو عوض کنید چون این لکه ها تبدیل شده به محل خالی کردن نخاله های ساختمانی تا لکه های صنعتی ارسال پاسخ
امید جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳
لطفا این تیتر سرکاری ۱۲ لکه صنعتی رو پیگیری هم کنید ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟