جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

عرضه اعتباری 6600 تن پی وی سی در هفته آخر هر ماه
نود و هفتمین نشست کمیته تخصصی پتروشیمی با حضور اعضای کمیته و همچنین ذینفعان صنعت پی وی سی، روز گذشته (شنبه اول بهمن 1401) برگزار شد. بر اساس این گزارش یکی از بندهای دستور جلسه این نشست، بحث و بررسی درباره فروش عرضه های اعتباری پی وی سی در بورس کالا بود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، با توجه به اهمیت نشست، ذینفعان صنعت پی وی سی هم از جمله حاضران در این جلسه بودند که نظرات و پیشنهادهای کارشناسی خود را ارائه دادند؛ از میان حاضران می توان به آقایان؛ محمد حسن خرازی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان، پیرزاده رئیس هیئت مدیره تعاونی مجد جی، طوسی رئیس هیئت مدیره انجمن پروفيل یو پی وی سی، نماینده انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، منصور قدیمی عضو هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی و عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، اشاره کرد.

متوسلیان درباره محتوا و مصوبات این نشست توضیح داد: با توجه به اهمیت موضوع در خصوص عرضه های اعتباری پی وی سی، زمان زیادی خارج از نشست رسمی به بررسی این مسئله اختصاص یافت و هر کدام از شرکت کنندگان دیدگاه های خود را بیان کردند.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، گفت: همه حاضران به صورت متفق القول با عرضه‌های اعتباری پی وی سی، موافق بودند و نظر خود را به صورت صریح بیان کردند و موضوع عرضه های اعتباری به تصویب کمتیه تخصصی پتروشیمی رسید.

وی درباره زمان عرضه های اعتباری، اظهار کرد: در این نشست با نظر اکثریت حاضران، هفته آخر هر ماه برای این نوع عرضه به تصویب رسید.

متوسلیان درخصوص چگونگی عرضه های اعتباری و میزان این نوع عرضه گفت:  قرار بر اين شد ابتدا عرضه های نقدی انجام شود و سپس عرضه های اعتباری صورت گیرد. همچنین 15 درصد از کل میزان عرضه های هر ماه به عرضه های اعتباری تخصیص داده شد که با این احتساب در هفته آخر هر ماه، معادل 6 هزار و 600 تن عرضه اعتباری انجام می شود، که این مقدار به تصویب اعضای حاضر رسید.

وی درباره دیگر مصوبه این نشست گفت: بر اساس تصمیم اعضا، عرضه‌ گريدهای آن و آف پي وي سي هم در یک روز انجام می شود. در کل خواسته همه حاضران این بود که با توجه به مکانیزم های بورس ، تا جای ممکن از شکل‌گیری رقابت پیشگیری شود. اکنون ما منتظر عملی شدن این مصوبه‌ها هستیم.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟