جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بخشودگی مالیاتی تولیدکنندگان ابلاغ شد
بخشنامه سازمان امور مالیاتی در مورد بخشودگی مالیاتی تولیدکنندگان و مشوق های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از تسنیم، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی  بخشنامه ای  مشوق‌های حمایت از تولید و حفظ و ایجاد اشتغال  را ابلاغ کرد.

در بخشنامه سازمان امور مالیاتی  آمده است:

الف- جرایم مالیاتی مربوط به عملکرد سال 1400 کارفرمایان حقیقی و حقوقی دارای پروانه بهره برداری از وزارتخانه‌های ذیربط در فعالیت‌های تولیدی مشروط به افزایش تولید در سال 1400 نسبت به سال 1396 و داشتن حداکثر (100) نفر نیروی کار تا پایان سال 1400 و پرداخت اصل بدهی بر اساس برنامه توافقی با سازمان امور مالیاتی کشور، در چارچوب مواد (167) و (191) قانون مالیات‌های مستقیم – مصوب 1366 – و اصلاحات بعدی آن بخشوده می‌شود. دستورالعمل اجرایی این بند با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و با تأیید سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ خواهد شد.

ب- کارفرمایان حقیقی و حقوقی دارای پروانه بهره برداری از وزارتخانه‌های ذیربط در فعالیت‌های تولیدی به شرط حفظ نیروی کار موجود در پایان سال 1400 و تداوم آن تا پایان سال 1401 می‌توانند درخواست تقسیط بدهی قطعی مالیاتی خود مربوط به سال 1400 را به سازمان امور مالیاتی کشور ارائه نمایند و سازمان مذکور ضمن استعلام از سازمان تأمین اجتماعی در خصوص احراز شرط فوق، با رعایت ماده (167) قانون مالیات‌های مستقیم – مصوب 1366- و اصلاحات بعدی آن نسبت به تقسیط بدهی قطعی مالیاتی حداکثر تا (36) قسط بر اساس توافق صورت گرفته اقدام می‌نماید و در صورت عدم پرداخت به موقع هریک از اقساط یاد شده طبق توافق صورت گرفته از سوی کارفرما، مابقی اقساط به دین حال تبدیل و یکجا پرداخت می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 75%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
مهدی سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱
فکر می کنم مقامات دولتی (نه این دولت، حتی قبلی ها) ما را با یک حیوان دراز گوش اشتباه گرفته اند!
بدهی سال 1400 ؟!!! سال 1400 برای برخی هنوز اصلا رسیدگی نشده که حالا بخواهند بدهی را تقسیط کنند . اگر هم رسیدگی شده این مقام محترم فرموده اند تا پایان 1401 اگر نیروی کارت را حفظ کرده بودی بعد از استعلام از تامین اجتماعی!! تقسیط می کنیم! جناب رییس محترم، رسیدگی شده و برگه قطعی صادر شده، پرداخت نکنیم تا سال 1401 تمام شود و بشود تعداد نیروی کار را بررسی کرد؟!!!
این بخشنامه جاهلانه فقط باعث این خواهد شد که مودیانی که با موافقت حوزه و تازه با پرداخت سود و بهره! تا چند ماه بدهیشان تقسیط می شد هم دیگر نتوانند تقسیط کنند.
وای بر ما
وای بر ما ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟