پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

آغاز عرضه پلی استایرن انبساطی (EPS) وارداتی
در عرضه های امروز، چند محصول EPS از شرکت Pak Petrochemical Industries دیده می شود که توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی وارد شده است.

جمع عرضه گریدهای مختلف 260 تن است و بر اساس اطلاعات ویکی پلاست، در صورت ادامه دار بودن تقاضا، شرکت بازرگانی پتروشیمی بدون محدودیت، اقدام به واردات و عرضه این کالا خواهد کرد.

از ابتدای شهریور، پتروشیمی پارس به اورهال رفت و با گذشت بیش از 74 روز، هنوز تولید این مجتمع آغاز نشده است. مجتمع های تولیدکننده پلی استایرن انبساطی (به جز تبریز) خوراک منومر استایرن خود را از پارس تأمین می کردند. با توقف تولید پلی استایرن انبساطی، ضمن نایاب شدن این محصول، قیمت آن نیز در بازار به عددهای نجومی رسیده و کالاهای ساخته شده نهایی همچون یونولیت سقفی نیز، به چند برابر قیمت های قبل رسیده است.

حجم 260 تنی پلی استایرن انبساطی عرضه شده، عدد قابل توجهی نیست و باید دید در هفته های آینده، آیا حجم عرضه های وارداتی به تقاضای موجود در بازار نزدیک می شود یا خیر.

بر اساس آخرین نامه افشای اطلاعات پارس که در تاریخ 10 آبان ماه منتشر شده، به دلیل مشکلات واحد اتیل بنزن (تامین کننده خوراک واحد استایرن منومر) و همچنین قطع آب کولینگ این واحد از طرف تامین کننده یوتیلیتی، راه اندازی واحدهای اتیل بنزن و استایرن منومر به مدت ۱۵ روز به معوق شده است.

از زمان انتشار نامه یعنی 10 آبان و معوق شدن تولید از زمان اعلام شده به مدت 15 روز، طبیعتا از 25 آبان باید تولید پارس آغاز شود.

آغاز تولید پارس می تواند به بحران ایجاد شده در بازار انبساطی ها خاتمه دهد و در کنار عرضه EPS وارداتی، قیمت ها در بازار این محصول را به تعادل برساند.

دانلود دیتاشیت


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 92%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟