شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

معرفی توانمندی‌ها با شرکت در ایران پلاست
مدیر فروش و بازاریابی شرکت مواد مهندسی مکرر بیان کرد: ایران پلاست نقش مهمی در معرفی توانمندی‌های صنعت پلی یورتان به مشتریان دارد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست «سعید ونکی» مدیر فروش و بازاریابی شرکت مواد مهندسی مکرر در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: دومین دوره ای است که در نمایشگاه ایران پلاست حضور داریم.

وی افزود:  انجمن پلی یورتان از زمان تشکیل به فکر برگزاری نمایشگاهی بود تا تمامی اعضای انجمن و همچنین مصرف کنندگان پلی یورتان با توانمندی های صنعت یورتان کشور آشنا شوند. در نمایشگاه ایران پلاست برای صنعت پلی یورتان سالن جداگانه ای اختصاص یافته است و اعضای انجمن به صورت غرفه های متحد الشکل و هم مساحت در آن شرکت می کنند.

ونکی تاکید کرد: در ضمن با توجه به قدمت نمایشگاه ایران پلاست و حضور شرکتها و مشتریان خارجی در این نمایشگاه، جذب مشتریان خارجی یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است. در حال حاضر شرکتهای عضو انجمن پلی یورتان توانایی ارائه مواد اولیه پلی یورتان با کیفیت و قیمت مناسب به سایر کشورها را دارند و مشتریان صادراتی سهم مهمی از سبد مشتریان آنها را دارد.

مدیر فروش و بازاریای شرکت مواد مهندسی مکرر اضافه کرد: انجمن پلی یورتان علاوه بر برگزاری نشستها و بازدیدهای مختلف بین اعضاء و مشتریان، سمینارهای آموزشی نیز با هدف ارتقاء سطح دانش فنی مخاطبان پلی یورتان در طول مدت این نمایشگاه دایر کرده است که همه اعضای انجمن در این اقدامات سهیم هستند.

ونکی اظهار کرد: با توجه کاربردهای گوناگون پلی یورتان در صنایع مختلف مانند لوازم خانگی، مبلمان، ساندویچ پنل، خودرو، کفش، عایقهای حرارتی و رطوبتی، عایق های صوتی، انواع کفپوش، انواع چسب، رزین باندهای پزشکی و سایر صنایع، هر کدام از اعضای انجمن بصورت جداگانه در نمایشگاه های مربوطه شرکت می کنند ولی در این نمایشگاه کلیه شرکتهای تولید کننده و مرتبط با صنعت پلی یورتان به صورت واحد و در یک سالن حضور دارند که بدین صورت مراجعه کنندگان بصورت بهتر و مناسب تری می توانند باتوانایی های شرکت ها آشنا شوند.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت مواد مهندسی مکرر تصریح کرد: بدلیل B2B  بودن صنعت پلی یورتان، مشتریان ما افرادی هستند که مصرف کننده نهایی نیستند، بنابراین بازدید کنندگان نمایشگاه، کسانی می باشند که در کار خودشان خبره هستند و در این مکان می توانند با توانایی های همه شرکت ها آشنا شوند. وی ادامه داد: مشتریان باید توانایی شرکت ها را در کفه ترازو گذارده تا بتوانند انتخاب بهتری در تامین کننده مواد اولیه خود داشته باشند.

ونکی در خصوص نحوه فعالیت شرکت مواد مهندسی مکرر گفت:  شرکت ما قدمتی بیش از 26 سال دارد. گروه صنعتی مکرر شامل چندین شرکت می باشد و به صورت هلدینگ اداره می شود. یکی از این شرکت ها ، شرکت مواد مهندسی مکرر می باشد که شامل چندین زیر مجموعه می باشد و به طور متمرکز بالغ بر 12 سال در صنعت پلی یورتان سابقه خوبی نزد مشتریان خود ایجاد کرده است.

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟