جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پیشخوان خبر
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ 0 231

سکه روی پله سوم کانال ۱۴ ایستاد

تعدیل ارزی در کریدور ۳۱

تعدیل ارزی در کریدور ۳۱
نرخ دلار غیر‌رسمی در دومین روز کاری هفته کاهشی شد. پس از تحرکات افزایشی دلار غیر‌رسمی از روز‌های میانی شهریور ماه، روز گذشته قیمت این ارز در نیمه کانال ۳۱هزار تومانی از حرکت ایستاد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، به عقیده بسیاری از کارشناسان ارزی، کاهش حجم هیجانات مذاکراتی منفی در کنار مطرح شدن برخی زمزمه‌ها مبنی بر احتمال ایجاد گفت‌وگو میان طرفین برجام در نشست سازمان ملل متحد سرعت‌گیر‌های جدید نرخ شاخص ارزی است.

در این میان شنیده‌ها از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که صفوف متقاضیان ارز‌های توافقی همچنان پر جمعیت بوده و نرخ دلار در این‌گونه از معاملات در محدوده کانال قیمتی ۳۰ هزار تومانی خریدوفروش می‌شود.

در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار در معاملات غیررسمی روز گذشته با حدود ۲۱۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی روز یکشنبه به رقم ۳۱ هزار و ۴۸۰ تومان رسید. با کاهشی شدن نرخ ارز در معاملات بازار آزاد قیمت سکه نیز افت قابل توجهی را تجربه کرد و به پله سوم کانال ۱۴میلیون تومانی رسید.


دیروز دوشنبه 28 شهریور ماه روند قیمت دلار غیررسمی در معاملات آزاد بازار تهران کاهشی بود. قیمت هر برگ اسکناس آمریکایی در معاملات صبح روز گذشته با حدود 190تومان کاهش نسبت به نرخ روز دوشنبه در رقم 31هزار و 500 تومان فعالیت خود را آغاز کرد.

در ادامه با عبور بازار از ساعات میانی خود قیمت این ارز مجددا کاهش یافت و در سطح قیمتی 31 هزار و 480 تومانی به فعالیت خود پایان داد.

تحلیلگران بازار ارز بر این باورند که سطح هیجانات منفی نسبت به آینده نشست‌های هسته‌ای برجام کاهش یافته و نرخ دلار پتانسیل تحرک‌های افزایشی قابل توجه ندارد. علاوه بر آن حجم تقاضا‌های موجود در فضای بازار نیز به گونه‌ای نیست که این ارز در هر سطح قیمتی خریدار داشته باشد و در نتیجه تلاش‌های فعالان افزایشی در جهت ورود نرخ شاخص ارزی به کانال 32 هزار تومانی نیز بی‌نتیجه مانده است.

در این میان با نزدیکی نشست سالانه اعضای سازمان ملل متحد در شهر نیویورک آمریکا و سفر علی باقری‌کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران در نشست‌های وین، همراه با کاروان ایرانی برخی گمانه‌ها از انجام مذاکرات در حاشیه نشست مجمع عمومی مطرح شده است که می‌تواند زمینه‌ساز تغییر سمت و سوی انتظارات در فضای بازار تهران شود. روز گذشته نیز ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور در نشستی مطبوعاتی گفت: اینکه در حاشیه نشست مجمع عمومی گفت‌وگوهایی در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکرات رفع تحریم‌ها صورت بگیرد من این احتمال را رد نمی‌کنم.

او همچنین در زمینه دیدگاه ایران نسبت به ادامه نشست‌های برجامی افزود: ایران هیچ‌وقت میز مذاکرات را ترک نکرده و مذاکرات را به عنوان روش مناسب و منطقی و معقول برای حل‌وفصل اختلافات می‌داند.

روز گذشته نوسانات بازار سکه نیز کاهشی بود. هر قطعه سکه طلا ضرب امامی در معاملات روز گذشته با حدود 200 هزار تومان کاهش نسبت به نرخ روز یکشنبه به رقم 14میلیون و 280 هزار تومان رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟