شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

ورود به بازارهای خارجی با حضور در ایران پلاست
مدیر شرکت نیک ماشین گلپایگان و ماشین سازی کاظمی بیان کرد: ایران پلاست عامل موثر و قدرتمند معرفی شرکت ما به مشتری ها بوده و باعق ورود ما به بازارهای عراق و افغانستان شده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «کامران کاظمی فرد» مدیر شرکت نیک ماشین گلپایگان و ماشین سازی کاظمی در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: برای سال ششم هست که در ایران پلاست شرکت می کنیم.
 
وی در خصوص نحوه فعالیت شرکت افزود: ماشین سازی کاظمی یا شرکت نیک ماشین گلپایگان با توجه به دانش و تجربه خود در زمینه طراحی مهندسی جهت طراحی و ساخت ماشین آلات خط تولید، لوله های پلیمری مخصوصا لوله های پی وی سی و لوله های پوش فیت پلی پروپیلن در سال ۱۳۹۳ تشکیل شد .

کاظمی فرد تصریح کرد: ایران پلاست عامل موثر و قدرتمند معرفی شرکت ما به مشتری ها بوده است که حتی توانسته ایم علاوه بر بازار ایران به بازارهای عراق و افغانستان وارد شویم .

مدیر شرکت نیک ماشین اضافه کرد: امسال به دلیل محدودیت فضای غرفه خود به عنوان نماد و صدر تولیدات خود تنها از یک اکسترودر رونمایی می کنیم .

به گفته کاظمی فرد شرکت نیک ماشین گلپایگان و ماشین سازی کاظمی در غرفه  ۱۰۰۶ در سالن ۳۵ حضور دارد.

وی خاطر نشان کرد: ایران پلاست به نحو خوبی برگزار می شود اما اگر جانمایی مثل سابق در اختیار خود نمایشگاه باشد بهتر است تا اینکه انجمن ها برنامه ریزی کنند؛ زیرا انتخاب غرفه توسط انجمن ها می تواند تحت تاثیر سلایق شخصی مدیران انجمن باشد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟