شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

ایران پلاست؛ بستری برای معرفی توانمندی شرکت های ایرانی
مدیر عامل شرکت سرماسرو اهورا گفت: نمایشگاه های پلاست به ویژه ایران پلاست، بستر امن و با اهمیتی برای معرفی محصولات، فرهنگ سازی اقتصادی و تولیدی، نمایش توان کیفیت محصولات و معرفی توانمندی شرکت های ایرانی به خارجی ها است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «مهدی میاحی» مدیر عامل شرکت سرماسرو اهورا در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: شرکت ما از سال 96 به صورت مداوم در نمایشگاه حضور دارد.

وی در خصوص فعالیت این شرکت اظهار داشت: ما تولید کننده و طراح چیلرهای صنعتی تهویه مطبوع هستیم؛ کارخانه های پلاستیک از مهمترین کارخانه های صنعتی جهان هستند که تأثیر مستقیم در زندگی مردم دارند. نقش پلاستیک در بسته بندی، دارویی، مواد غذایی، اسباب بازی و... پررنگ است.

میاحی ادامه داد: دستگاه های ما باعث خنک کاری قالب و مبدل های روغن می شوند. اِلمانی به اسم زمان داریم که همانند طلا ارزشمند است؛ مخصوصا در دنیای صنعت مدرن این المان نقش مهمی دارد؛ هر روشی که به بهینه سازی زمان در تولید قطعات پلاستیک کمک کند، تولید پول صورت می گیرد؛ از طرفی دما نقش زیادی در کیفیت محصولات پلاستیک دارد.

وی افزود: دستگاهی که تولید می کنیم از نظر کاربردی و تجربی ارتباط بسیار مستقیم با صنعت پلاستیک دارد، به همبن دلیل حضور در نمایشگاه جزو اولویت های اصلی ماست.

مدیر عامل شرکت سرما سرو اهورا ادامه داد: هدف ما از حضور در نمایشگاه ایران پلاست معرفی محصولات شرکت، افزایش سواد و تسلط علمی کارکنان، مراوده و ارتباط با تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پلاستیکی و ارتباط با بازرگانان و تجار خارجی است.

وی در خصوص ارتباط با کشورهای خارجی گفت: با کشورهای عراق و افغانستان توانستیم ارتباط بگیریم و صادرات به این کشورها را انجام می دهیم.

میاحی گفت: نمایشگاه پلاستیک مخصوصا ایران پلاست، بستر امن و با اهمیتی برای معرفی محصولات، فرهنگ سازی اقتصادی و تولیدی، نمایش توان کیفیت محصولات و علم شرکت های ایران به خارجی ها است.

مدیر عامل شرکت سرما سرو اهورا در خصوص محصولات ارایه شده این شرکت در نمایشگاه افزود: هر سالی که در ایران پلاست حضور داریم تلاش می کنیم تا نسبت به سال قبل کیفیت کارمان را افزایش دهیم تا بازدیدکننده هم متوجه این افزایش کیفیت شود.

وی نظم، مدیریت بهینه، پرسنل حرفه ای، کیفیت اجرا، انتخاب ستاد برگزاری نمایشگاه براساس توانایی و به روز بودن در تئوری و اجرا را جزو عوامل پیشرفت در نمایشگاه ها دانست.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟