جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

حضور در ایران پلاست منجر به صادرات محصولاتمان شد
مدیرعامل شرکت تیموتی گفت: یکی از اهداف ما صادرات محصولات بود که با حضور در ایران پلاست به آن دست یافتیم.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «امیر رضایی» مدیرعامل شرکت تیموتی اظهار کرد: دوره دومی است که شرکت ما در نمایشگاه ایران پلاست حضور پیدا می‌کند. معمولا شرکت‌ها و کسب‌وکارها پیش از حضور در چنین رویدادهایی اهداف خاصی را تعیین می‌کنند. اهداف شرکت ما نیز برندسازی، افزایش فروش و صادرات بود که تا حد زیادی موفق شدیم به آنها دست پیدا کنیم. 

وی افزود: با توجه به این که شرکت ما تازه تاسیس است، دیده شدن و شناخته شدن در بازار یکی از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود که با شرکت در ایران پلاست تا حد زیادی در بازارهای هدف شناخته شدیم. علاوه‌بر جذب مشتریان داخلی موفق به صدور محصولاتمان به عراق نیز شدیم این در حالی است که وارد جلسات B2B نشدیم و تنها پاسخگوی مشتریانی بودیم که به غرفه مراجعه کردند.

رضایی بیان کرد: محصولات شرکت ما تلفیقی از چوب، فلز و پلاستیک هستند و کالاهایی مانند ظروف و لوازم آشپزخانه تولید می‌کنیم. در نمایشگاه امسال نیز محصولات جدیدی عرضه می‌کنیم که شامل فایل‌هایی با طرح‌ جدید و سطل‌های چند منظوره می‌شود. تعداد محصولات شرکت نسبت به سال گذشته ما تنها در بخش کالاهای فلزی حدود 30 تا 40 کد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت تیموتی برای برگزاری هرچه بهتر ایران پلاست عنوان کرد: تاریخ دوره قبلی نمایشگاه به دلیل شیوع کرونا چند باری به تاخیر افتاد و نظم برگزاری مناسب نبود، امیدواریم ایران پلاست شانزدهم بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار  صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟