جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ایران پلاست؛ رویدادی موثر است و به اهداف خود رسیده ایم
مدیرعامل پویا پلیمر گفت: نمایشگاه ایران پلاست فرصت مناسبی برای تجدید دیدار با مشتریان داخلی و خارجی است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «محسن هنریان» مدیرعامل پویا پلمیر عنوان کرد: نمایشگاه ایران پلاست همواره رویداد نتیجه‌بخشی بوده و شرکت ما از آن به عنوان وسیله‌ای برای تجدید دیدار با مشتریانش استفاده می‌کند. پویا پلیمر مشتریان زیادی در شهرهای مختلف ایران و کشورهای خارجی دارد، ایران پلاست فرصت مناسبی است که با آنها دیدار تازه کنیم و درباره مشکلات و مسائل کاری گفت و گو کنیم.

وی با اشاره به این‌که پویا پلیمر در تمامی دوره‌های ایران پلاست شرکت داشته‌، اظهار کرد: بیش از 200 گرید محصول داریم و هر سال محصولات جدیدی را در ایران پلاست معرفی می‌کنیم و اطلاعات فنی آن را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم. این رویداد همواره ثمربخش بوده و با حضور در آن به درصد بزرگی از اهداف خود رسیده‌ایم.

هنریان افزود: حدود 40 درصد از محصولات شرکت به 12 کشور دنیا صادر می‌شود، ایران پلاست فرصتی ایجاد می‌کند تا با مشتریانی که برای این رویداد به ایران می‌آیند، دیداری تازه کنیم. هدف اصلی ما از حضور در این رویداد هیچگاه محدود به جذب مشتریان جدید نبوده، تجدید دیدار با مشتریان جاری برای ما بسیار مهم‌تر است.

وی در خصوص برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه ایران پلاست بیان کرد: جانمایی و گرفتن غرفه در سیستم ایران پلاست و سهمیه‌هایی که به شرکت‌ها و انجمن‌های مختلف می‌دهند، باید مورد بازنگری قرار گیرد. فضای فیزیکی این نمایشگاه باید افزایش پیدا کند یا مدیریت آن به نحوی باشد که شرکت‌کنندگان بتوانند به راحتی فضای مورد نظر خود را بگیرند و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

شانزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور ماه تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟