یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ایران پلاست زمینه ساز ارتقای فروش است
مدیر عامل شرکت صنعت آتبین در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: نمایشگاه ایران پلاست محل مناسبی برای عرضه و معرفی تکنولوژی و فناوری صنعت و فروش صنعتی هستند و ما با توجه به حضور در سال های پیش، از این رویداد رضایت داشته و به اهداف خود رسیده ایم.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ستاد خبری ایران پلاست، «سعید سواحلی مقدم» مدیر عامل شرکت صنعت آتبین در خصوص نمایشگاه ایران پلاست گفت: با توجه به پتانسیل بالای نمایشگاه ایران پلاست، باید شرایط و تسهیلات حضور شرکت های خارجی بیشتر فراهم شود.

مدیر عامل شرکت صنعت آتبین در خصوص نقش تبلیغات ادامه داد: اگر تبلیغات گسترده ای انجام شود تعداد بازدیدکننده بیشتری خواهیم داشت و قطعا این نمایشگاه پتانسیل زیادی دارد.

مقدم در خصوص رونمایی از محصولات جدید در نمایشگاه امسال تاکید کرد: محصولات شرکت ما ماشین آلات خط تولید و صنعت پلاستیک است که نمایندگی رسمی و انحصاری از کمپانی آسیایی و اروپایی داریم. در هر نمایشگاه دستاورد و فناوری جدید ماشین آلات در راستای نسل چهارم صنعتی را معرفی می کنیم امسال هم دستگاه گرانول ساز کامپاندر با تکنولوژی روز دنیا را معرفی و رونمایی می کنیم.

مقدم در خصوص بازدید شرکت های خارجی از نمایشگاه ایران پلاست تصریح کرد: برای شرکت هایی که صادرات دارند حضور بازدید کننده خارجی دارای اهمیت است، حضورشان برای ما نیز باعث دلگرمی و تشویق است.

مقدم خاطر نشان کرد: نمایشگاه فرصت تماس رودرو با مشتریان را برایمان فراهم کرده است. در 4 روز نمایشگاه با شرکت های جدید آشنا می شویم حتی غرفه های دیگر نیز می توانند مشتری احتمالی ما باشند و کمک کنند که اهداف و تارگت فروش شرکت ارتقا یابد. امیدواریم شاهد رشد صنعت و نمایشگاه در ایران بیش از پیش باشیم.

نمایشگاه ایران پلاست 30 شهریور تا 2 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟