چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بحران گاز تولید باسف آلمان را کاهش می‌دهد
شرکت باسف آلمان اعلام کرد که احتمال دارد در بحبوحه عرضه شکننده گاز از سوی روسیه تولید محصولات پتروشیمی و شیمیایی را کاهش دهد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، باسف روز دوشنبه (14 شهریورماه) اعلام کرد: تحولات بازار گاز طبیعی را به دقت زیر نظر دارد و می‌تواند هنگام نیاز پس از توقف عرضه گاز روسیه با خط لوله نورد استریم-1 به آلمان، تولید خود را کاهش دهد.

باسف، یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در آلمان، اعلام کرد: این شرکت خود را برای قیمت‌های بالا و بی‌ثبات گاز آماده می‌کند.

پس از تمدید نامحدود توقف عرضه گاز روسیه به آلمان با خط لوله نورد استریم-1 ازسوی گازپروم، بازار سهام در اروپا کاهشی شد و قیمت‌های گاز افزایش یافت.

گفتنی است که باسف در بیانیه‌ای اعلام کرده است که اوضاع را زیر نظر دارد و بسته به شرایط، درباره هرگونه تغییر در زنجیره ارزش تولید به اقتضای موقعیت تصمیم خواهد گرفت.

باسف اکنون تولید آمونیاک را که به‌شدت به گاز طبیعی متکی است، کاهش داده است و بخشی از آمونیاک مورد نیاز خود را از خارج از اروپا که قیمت‌های گاز پایین‌تر است تأمین می‌کند.

بر اساس این گزارش ، باسف در ماه ژوئیه هشدار داده بود که احتمال دارد بعضی از خطوط تولید با کاهش تولید روبه‌رو شوند زیرا تولید آمونیاک کاهش یافته است.

شرکت‌های رقیب باسف از جمله آمونیاک یارا (YAR.OL) و صنایع سی‌اف (CF.N) ماه گذشته میلادی اعلام کرده بودن که تولید آمونیاک در اروپا را به‌دلیل افزایش قیمت گاز کاهش می‌دهند./ خبرگزاری رویترز
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟