شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ایران پلاست شانزدهم با تاکید بر توسعه بازارهای صادراتی برگزار می شود
نخستین جلسه شورای سیاست گذاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، با تاکید بر توسعه بازار های صادراتی در این رویداد مهم در صنایع پلیمری، برگزار شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا؛ در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست که با حضور تشکل ها و انجمن های صنایع پایین دستی با مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، بر رونق بازار صنایع پلیمری، پلاستیک و صنایع مرتبط با هدف توسعه صادرات این صنایع به عنوان محور شانزدهمین دوره این رویداد تخصصی تاکید شد.

در این جلسه، حاضران ضمن تاکید بر جایگاه ایران پلاست به عنوان نقطه عطفی در نمایش و عرضه دستاوردها و توانمندی های صنایع پلیمری و صنایع مرتبط، تصریح کردند: نمایشگاه ایران پلاست، بستری است که با در نظر گرفتن منافع تمامی ذی نفعان خود، در میزان افزایش ارزش افزوده صنایع پلیمری و بازارهای صادراتی آن تاثیر گذار است.

به گفته صاحبان و فعالان تشکل ها و انجمن های صنایع تکمیلی، به دلیل بلوغ صنعت پلیمری و اختصاص سهم 3.5 میلیارد دلاری این صنعت در مجموع صادرات صنعت پتروشیمی، ایران پلاست شانزدهم فرصتی شگرف  جهت مشارکت و حضور شرکت ها و تجار بنام خارجی و نیز انجمن های همپای آسیایی و اروپایی است.

بنا به این گزارش، تثبیت تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در دوره های آتی، یکی از محورهای نخستین جلسه شورای سیاست گذاری این نمایشگاه بود.

گفتنی است، نخستین شورای سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست با حضور انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، انجمن  تولیدکنندگان کامپاند و مستربچ، انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری، انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری ایران، اتحادیه صنایع همگن پلاستیک تهران به میزبانی و مدیریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟