پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پایان قیمت گذاری تلفیقی پت ها؟
بعد از تصمیم وزارت صمت برای واردات و قیمت گذاری و عرضه تلفیقی پت ها از 2 تیرماه امسال، با گذشت چند هفته، باید این تصمیم را یک شکست تمام عیار دانست.

به گزارش ویکی پلاست، اولین قیمت های پایه تلفیقی در پنجم تیرماه منتشر شد و در حالی که انتظار این بود با اضافه شدن عرضه های وارداتی به جمع عرضه های پت، حجم عرضه ها بالاتر برود، نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه دفتر توسعه قیمت پایه کالاهای تندگویان را نیز از شکل تعریف شده در دستورالعمل خارج کرد و با قیمتی بالاتر، پت ها روانه بورس کالا شد.

در این بین، میزان خرید از بهین یاب پت ها نیز دائم دستخوش تغییر می شد. یک نوبت بدون سقف (14 تیر) و در زمان دیگری به علت پت های تندگویان به یک ماهه کاهش یافت.

تقارن این شکل قیمت گذاری و عرضه با ریزش قیمت های جهانی و عدم استقبال خریداران از همه کالاها، هفته به هفته میزان عرضه کالاهای وارداتی را کمتر کرد و کار به جایی رسید که در عرضه های امروز، هیچ اثری از کالاهای وارداتی نیست و قیمت های پایه تندگویان نیز به روش قیمت گذاری  گذشته بازگشت.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
مهدی سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
به اینکه به بهانه چند عرضه مواد خارجی با موعد تحویل چند ماهه که عملا به درد کسی نمی خورد و معاملات آن هم بیانگر عدم اقبال به آن بود، قیمت پایه را نزدیک 4000 تومان بالا بردند، یک نقشه کاملا حساب شده برای گران کردن و کسب سود بوده اشاره نکردید.
به اینکه با عرضه بی طرفدار مواد خارجی از عرضه پت تولیدی خودشان کم کردند که قیمت را تا 46000 تومان در رقابت بالا برد را هم اشاره کنید. ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟