جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

۱۱ مرداد ۱۴۰۱ 0 601

wikiplast.ir

سهمیه های خرید از بهین یاب کم شده؟!

سهمیه های خرید از بهین یاب کم شده؟!
برخی از تولیدکنندگان، امروز از کاهش سهمیه بهین یاب خود خبر داده اند. آن ها اظهار می کنند دلیل کاهش را از کارگزاری جویا شده اند و کارگزاری ها هم از موضوع بی‌خبرند.

یک تولیدکننده به ویکی پلاست گفت سهمیه سنگین فیلم او از 91 تن به 24 تن کاهش پیدا کرده! یکی از کارگزاری ها هم ساعتی قبل روی کانال تلگرامی اش اعلام کرد: به اطلاع می رساند سهمیه بسیاری از مشتریان به صورت کاملا محسوس و غیرمنطقی از سوی صنایع کاهش  پیدا کرده،پیگیر دلیل این موضوع هستیم.

در پیامی دیگر یک کارگزار نوشت: سهمیه مشتری‌های ما هم کم شده تقریبا همشون. یکی از مشتری بعنوان مثال از 480 تن شده 230 تن. بقیه هم به همین صورت. عملا امروز همه چی پایه ست داستان چیه واقعا؟

شاید تغییر و کاهش در سهمیه ها به ثبت فاکتورهای فروش در سامانه جامع تجارت و به روزرسانی سهمیه ها در این سامانه مربوط باشد. هنوز هیچ مرجعی در مورد کاهش سهمیه ها، اظهار نظری نداشته است.

 قطعی اینترنت دلیل کاهش سهمیه ها؟

یکی از اعضای گروه های واتس اپ ویکی پلاست در مورد کاهش سهمیه ها نوشت: به علت قطعی اینترنت روز گذشته اطلاعات جامع تجارت به بهین یاب نرسیده و به همین علت، سهمیه ها کاهش پیدا کرده است. کاربر دیگری هم گفت که کارگزار وی، همین دلیل را به عنوان علت کاهش سهمیه، اعلام کرده است.

روز گذشته، به علت آتش سوزی در یکی از حوضچه‌های ارتباطی منطقه ۸ مخابرات تهران، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در مناطقی از شهر، مختل شد و به دنبال این اختلال، ارتباط مخابراتی ثابت و سیار در بخش‌هایی از مناطق تهران قطع شد!

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟