جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۸ مرداد ۱۴۰۱ 0 378

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

مجوز طرح های پتروشیمی نیمه فعال و تعطیل بازنگری می شود

مجوز طرح های پتروشیمی نیمه فعال و تعطیل بازنگری می شود
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: مجوز طرح های نیمه فعال یا تعطیل بازنگری و تعیین تکلیف قانونی می شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جمع مدیران این شرکت، با بیان اینکه در سال های گذسته در حدود 155 موافقت اصولی احداث طرح های پتروشیمی صادر شده است، گفت: کمیته بازنگری مجوزهای طرح های پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ضمن نظارت کامل بر روند فعالیت طرح های توسعه ای در صنعت، در تایید مجوز طرح هایی تعطیل و نیمه تعطیل بازنگری خواهد کرد.

وی با تاکید برتسریع در تعیین تکلیف طرح های غیر فعال از سوی سهامداران این طرح ها، گفت: سرمایه گذاران، سهامداران و شرکت هایی که مجوز احداث را دریافت کرده اند،  باید نسبت به فعال کردن این طرح ها اقدام نمایند.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، بر عزم دولت در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه متوازن صنعت پتروشیمی تاکید کرد و افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان تسهیل گر و حمایت کننده به دنبال آن است که برنامه های توسعه ای پیش بینی شده، در موعد مقرر به بهره برداری برسند، در این مسیر دولت از طرح های فعال پتروشیمی به طور کامل حمایت و پشتیبانی  می کند.

مرتضی شاهمیرزایی در خصوص تعیین تکلیف طرح های نیمه فعال یا تعطیل پتروشیمی تصریح کرد: بر اساس قانون، با طرح های پتروشیمی غیر فعال برخورد می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوص نحوه اخذ مجوز سرمایه گذاران برای احداث طرح های پتروشیمی، افزود: وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با در نظر گرفتن مواردی چون نحوه تامین خوراک، تخصیص یوتیلیتی، شرایط محیط زیست و انتقال محصول ها تنها مراجع قانونی اخذ مجوز احداث طرح های پتروشیمی هستند.

دعوت فعالان صنعت پلاستیک و پلیمری به نمایشگاه شانزدهم ایران پلاست

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ادامه این جلسه، با اشاره به برگزارش شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریورتا 2مهر ماه امسال،گفت: از تمامی شرکت ها، فعالان و علاقه مندان برای حضور و برگزاری  این رویداد تخصصی و اختصاصی دعوت می کنم.

وی خاطر نشان کرد: تنها راه توسعه صنعت پتروشیمی همگرایی و هم افزایی توانمندی های تخصصی بخش دولتی و بخش خصوصی است و نمایشگاه ایران پلاست با اعتبار جهانی خود در صنایع پلیمری و صنایع پایین دست پتروشیمی، محل مناسب جهت تحقق اهداف برنامه­ های راهبردی بلند مدت برای تسلط بر بازار محصولات پتروشیمی است.

در این جلسه مدیران کنترل تولید و طرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گزارش هایی از روند تولید و ساخت طرح ها را ارائه کردند و مدیران و روسای سرمایه گذاری، منابع انسانی، صنایع پایین دستی پتروشیمی، امور مجامع و سهام، روابط عمومی نیز گزارش هایی از روند فعالیت های جاری خود را بیان کرده و سایر شرکت کنندگان نیز نقطه نظرها و دیدگاه های های مختلفی را در مورد گزارش های ارائه شده مطرح کردند.


 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟