پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

نهایی شدن تقویم نمایشگاهی 1401
معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه برای اولین بار صدور مجوزها و تقویم نمایشگاهی کشور تا پایان سال مشخص شده است گفت: علاوه بر اینکه اکنون تقویم نمایشگاهی 1401 مشخص است، صدور مجوز رویدادهای سال 1402 نیز از مرداد آغاز می شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان توسعه تجارت، علیرضا پیمان پاک، معاون وزیرصمت و رئیس سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن تقویم نمایشگاهی سال جاری خبر داد و گفت: این برای اولین بار است که تقویم رویدادها تا پایان سال 1401 نهایی و تمام مجوزها برای رویدادهای پیش رو صادر شده است.
وی از توجه دولت به موضوع توسعه تجارت خبر داد و گفت: همین توجه دولت سیزدهم موجب اصلاح فرایندها و افزایش سرعت صدور مجوزها شده است و اکنون زمان صدور مجوز رویدادهای داخلی و خارجی به کمترین زمان کاهش یافته است.

پیمان پاک ادامه داد: اکنون در حال تدوین سیاست های کلی در بحث فرآیند صدور مجوزهای سال 1402 هستیم و پیش بینی می شود این سیاست ها تا نیمه مرداد با توجه به سیاست های کلان دولت در اعزام هیأت ها، برگزاری نمایشگاه ها، برگزاری رویدادهای داخلی و خارجی و پاویون های تخصصی نهایی شود.
وی تاکید کرد: بلافاصله بعد از نهایی شدن سیاست ها، فرایند صدور مجوز رویدادهای داخلی و خارجی برای سال 1402 آغاز می شود تا به امید خدا قبل از شروع سال 1402، تقویم نمایشگاهی و رویدادهای آن سال آماده و در اختیار بخش خصوصی و مجریان نمایشگاهی قرار گیرد.

رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: داشتن تقویم بلند مدت به بخش خصوصی و مجریان برای برنامه ریزی و شرکت در عناوین مختلف نمایشگاهی کمک می کند تا در نهایت به توسعه تجارت کشور بینجامد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟