پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

انجمن نساجان: با عرضه و قیمت تلفیقی موافق نیستیم/ بهانه جهش قیمت هاست
انجمن نساجان در نامه ای با اشاره به دلایل مختلف اعلام کرد اعضای آن با عرضه و قیمت گذاری تلفیقی محصول پت نساجی به صورت تلفیقی و موافق نیستند و این موضوع را بهانه ای برای افزایش و جهش یکباره قیمت ها می دانند...

انجمن نساجان در نامه ای با اشاره با ذکر دلایل مختلف اعلام کرد اعضای آن با عرضه و قیمت گذاری تلفیقی محصول پت نساجی به صورت تلفیقی و موافق نیستند و این موضوع را بهانه ای برای افزایش و جهش یکباره قیمت ها می دانند.

به گزارش ویکی پلاست، بر اساس نامه انجمن نساجان، شرکت های نساجی در سال 1400 اقدام به واردات حدود 73 هزار تن چیپس پلی استر نساجی کرده اند که در کنار 275 هزار تن معامله شده در بورس، تأمین کننده نیاز واحدهای ذوب ریسی داخلی بوده است.

بنا بر دلایل اشاره شده انجمن نساجان، استخراج قیمت میانگین برای عرضه مشترک این محصول، منجر به افزایش قیمت پایه در عرضه هفته های آتی است و به هیچ عنوان مورد تأیید انجمن نساجان به عنوان نماینده ذینفعان اصلی این محصول نیست.

متن نامه انجمن نساجان در اعتراض به عرضه و قیمت های تلفیقی پت نساجی به شرح زیر است:


 

دانلود فایل pdf

 

کلاه نمدی تندگویان از عرضه های تلفیقی
 

با اضافه شدن 1408 تن عرضه های تلفیقی، اما سرجمع عرضه های پت بطری فقط 110 تن افزایش یافت، چرا؟

عرضه های هفتگی پت بطری در اردیبهشت امسال، 5214 و در خرداد 6512 تن بود. نکته جالب اینکه جمع عرضه های امروز (شروع تیرماه) پت های بطری 6622 تن است. یعنی فقط 110 تن افزایش.

موضوع این است که تندگویان، در حالی دو کالای پت بطری WK801L و WK821L را به عرضه های خود اضافه کرده که در مقابل عرضه BG785 را 990 تن و عرضه BG821 را 484 تن کاهش داده است. و فراموش نکنیم عرضه ها، کماکان سلف است!

در ازای اضافه شدن 1408 تن به عرضه های امروز پت بطری و رسیدن به جمع 6622 تن، قیمت‌های پایه پت، تحت عنوان عرضه تلفیقی، 11.5 درصد (3800 تومان) افزایش یافت!

آنچه تا اینجا از قیمت ها و عرضه های تلفیقی مشخص است، اگر عرضه های تلفیقی، سرجمع عرضه ها را بالا نبرد و نفعی برای تولیدکنندگان پایین دستی نداشت، ولی افزایش 11.5 درصدی را به جیب تندگویان ریخت و از این نمد برای خودشان کلاهی ساختند.



 

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟