شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

عرضه های تلفیقی محصولات پتروشیمی با کسری عرضه از اول اردیبهشت
جلسه کمیته مدیریت بازار صمت با انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس در خصوص استفاده از الگوی عرضه تلفیقی در فروش‌های آتی محصولات دارای کسری عرضه در بورس کالا و تامین کامل بازار در روز چهارشنبه 31 فروردین 1401 برگزار شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از کانال تلگرامی کامودیتی ها، مقرر شد فرمول قیمت تلفیقی محصولات در هفته آتی با بورس کالا توافق و عرضه ها به مرور زمان انجام شود.
 
گفتنی است فولاد مبارکه، فروش ورق گرم تولیدی خود را از طریق الگوی تلفیقی و بدون سهمیه بندی خرید صنایع پایین دست، انجام می‌دهد.

ویکی پلاست: کالاهای پلی پروپیلن (نساجی، شیمیایی و فیلم) و PVC و پت ها در زمره کالاهای با کسری عرضه بازار به شمار می آیند و انتظار می رود در صورت تحقق این تصمیم، با وارد شدن مواد اولیه خارجی، قیمت این کالاها به صورت تلفیقی اعلام و کسری بازار، جبران شود.

برآورد نیاز ماهانه بازار داخلی به مواد پتروشیمی که تقاضای آن باید با الگوی عرضه تلفیقی تامین شود. واحد «میزان نیاز» هزار تن در ماه و این اعداد میزان نیاز ماهانه بازار است که با عرضه ترکیبی مواد اولیه تولید پتروشیمی های داخلی و مواد اولیه وارداتی تأمین می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟