سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ستاد راستی‌آزمایی ثبت سفارش کالا تشکیل شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تشکیل ستاد راستی‌آزمایی ثبت سفارش کالا خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، صادق نجفی یکشنبه شب در همایش تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان گیلان با بیان این مطلب افزود: سال گذشته در مقطعی 10 میلیارد دلار ثبت سفارش داشتیم و اکنون به 21 میلیارد دلار رسیده و لازم است ثبت سفارش ها بررسی و چنانچه واحد تولیدی برای مواد اولیه مشکل داشته باشد، به سرعت نسبت به رفع مشکل اقدام شود. 

وی ادامه داد: تاکنون به حدود هفت هزار واحد تولیدی ارز دولتی پرداخت شده چراکه قابل قبول نیست واحدهای تولیدی ما برای مشکلی کوچک، تعطیل باشند.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در شرایط حساسی بسر می بریم، اظهار داشت: 2 راه داریم؛ یکی راه برنامه ریزی شده دشمنان برای ایجاد هرج و مرج در کشور و دیگری ایستادگی مقابل دشمنان مانند دوران پرافتخار دفاع مقدس تا بتوانیم از بحران ها گذر کنیم.

وی با یادآوری وجود کمتر از یک هزار واحد صنعتی در کشور پیش از انقلاب گفت: امروز بیش از سه هزار واحد تولیدی فعال هستند که این حرکت، کارآفرینی و مردمی شدن اقتصاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شده ضمن اینکه از 84 هزار واحد صنعتی کشور، 92 درصد صنایع کوچک و متوسط است که نیمی از آنها در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟