دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

صعود رتبه پلی پروپیلن جم در جایزه ملی استاندارد 34000 مدیریت منابع انسانی
شرکت پلی پروپیلن جم برای اولین بار موفق به کسب نشان برنزین C2 جایزه ملی استاندارد 34000 مدیریت منابع انسانی در سومین حضور خود گردید.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از روابط عمومی شرکت پلی پروپیلن جم، ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی و پنجمین جایزه ملی مدل تعالی 34000 با معرفی سازمان‌ها و شرکت‌های پیشرو در این عرصه، 19 و 20 بهمن سال 1400 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور  اساتید، صاحب‌نظران و مدیران برجسته منابع انسانی کشور برگزار شد.

شرکت پلی پروپیلن جم پس از حضور موفق و کسب نشان برنزین C3 در سال 98 ، توانست با روی کار آمدن دکتر سید مصطفی فیض بعنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره با اتخاذ تدابیر و راهبردهای مدیریتی مناسب، بهبود و اصلاح برخی از فرآیندهای منابع انسانی، افتخار دریافت نشان برنزین C2 مدل تعالی منابع انسانی استاندارد 34000 و حضور در سطحی بالاتر از گذشته در بین 207 شرکت ارزیابی شده توسط ارزیابان متخصص را کسب کرد.

استاندارد مدل 34000 منابع انسانی ابزار ارزیابی و آسیب شناسی و ارتقاء فرآیندها و نتایج منابع انسانی و نیز با ایجاد و نهادینه کردن سطحی از قابلیت ها، مسیر تعالی سیستم‌های منابع انسانی را  در راستای تحقق استراتژی‌های سازمانی سوق می دهد.

منزلت و بزرگی این افتخار زمانی ملموس می‌گردد که بدانیم از بین 207 شرکت معتبر در ایران، تنها 5 شرکت نشان بالاتر از C2 دریافت نموده‌اند.

روابط عمومی شرکت پلی‌پروپیلن جم تصریح کرد: این روند صعودی و حضور در جمع برترین‌ها و پیشگامان منابع انسانی کشور، نشان دهنده اتخاذ تدابیر و راهبردهای مدیریتی مناسب و کارآمد دکتر فیض مدیرعامل شرکت پلی‌پروپیلن جم می باشد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟