پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ 0 487

چه کسانی از مالیات معاف هستند؟

جزئیات افزایش حقوق 60 درصدی

جزئیات افزایش حقوق 60 درصدی
حداقل حقوق معاف از مالیات در سال آینده مشخص شد، براساس اظهارات رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده کسانی که حقوقشان از پنج میلیون تومان در ماه بیشتر است باید مالیات بپردازند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از همشهری آنلاین، لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق مجلس در حال بررسی است. در پیش نویس لایحه بودجه سال 1401 سقف معافیت مالیاتی سالانه 60 میلیون تومان تعیین شد.

کسانی که کل حقوق سالانه‌شان در سال کمتر از 60 میلیون تومان باشد مالیاتی نمی‌پردازند، یعنی حقوق ماهانه پنج میلیون تومان اما بیشتر از آن مشمول مالیات می‌شود.

رئیس کمیسیون تلفیق نیز این موضوع را تایید کرده است و براساس اظهارات او، افرادی که حداقل ماهانه پنج میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند از پرداخت مالیات معاف هستند.

از 5 تا 15 میلیون 10 درصد مالیات می‌پردازند، مازاد 15 تا 25 میلیون 15 درصد مالیات می‌پردازند و مازاد 25 میلیون تا سقف 7 برابر 20 درصد مالیات می‌پردازند.

حاجی بابایی همچنین وعده داد که در سال آینده حقوق 100 و 200 میلیون تومانی پرداخت نمی‌شود.

افزایش 60 درصدی کف حقوق
او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به افزایش 60 درصدی حداقل حقوق اشاره کرد و گفت: پایین‌ترین میزان حقوق پنج میلیون تومان است. این عدد برای شاغلین پنج میلیون و 600 و برای بازنشستگان پنج میلیون تومان است. بنابراین نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش حقوق داشتیم.

جعفر قادری، دیگر عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده در این خصوص برای تجارت‌نیوز توضیح داد: کف حقوق در سال گذشته سه میلیون و 500 هزار تومان بود که براس سال آینده به پنج میلیون و 600 هزار تومان رسیده است.

او همچنین گفت: سقف حقوق هفت برابر این میزان است، یعنی 39 میلیون و 200 هزار تومان. مابقی سطوح حقوق نیز باید بین 60 تا 10 درصد افزایش حقوق داشته باشند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟