دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دبی از 10 تیرماه 1401 هزینه کیسه های پلاستیکی را اعمال می کند
دبی از 1 جولای 2022 (10 تیرماه 1401) در زمان خرید، هزینه کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف اعمال می کند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از thenationalnews، شورای اجرایی امارات گفت که این هزینه در خرده فروشی، پوشاک، رستوران ها و داروخانه ها و همچنین سفارشات تحویل و سفارشات تجارت الکترونیک اعمال خواهد شد. قبل از اینکه کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف تا دو سال دیگر به طور کامل ممنوع شوند، این هزینه در مراحل ارزیابی می شود.

در بیش از 30 کشور تعرفه برای چنین کیف هایی اعمال شده است و در بیش از 90 کشور ممنوعیت جزئی یا کامل اعمال شده است. ناتالی هور، بنیانگذار ازراق، یک سازمان حفاظت از دریا در امارات متحده عربی، از دیدن اقدامات دبی برای کاهش زباله های پلاستیکی خوشحال شد. او گفت: «مالیات بر پلاستیک یک بار مصرف یکی از گزینه‌ها برای کاهش گردش آن است و نشان‌دهنده تعهد به محیط زیست محلی است».

«امیدواریم که حذف اقلام پلاستیکی یکبار مصرف مانند کیسه‌ها از گردش، منجر به بازنگری سایر اقلام پلاستیکی یکبار مصرف مانند نی و بسته‌بندی شود. «[این حرکت] مکمل تلاش‌هایی است که برخی از کسب‌وکارهای سبز متمرکز و سازمان‌های غیرانتفاعی مانند ازراق از طریق کمپین‌هایی مانند #totesbetterthanplastic انجام داده‌اند. وی نانداکومار، مدیر ارتباطات Lulu Group، گفت که این شرکت از "دور شدن از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف" در سراسر فروشگاه ها و خرید آنلاین خود حمایت می کند.

او گفت: «ما در دو سال گذشته با هدف دستیابی به هدف خود برای صفر کردن کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف تا سال 2023، به شدت کیسه‌های خرید قابل استفاده مجدد را تبلیغ کرده‌ایم.» ما همچنین قصد داریم یک کمپین بازاریابی جدید برای افزایش آگاهی مشتریان در این زمینه راه اندازی کنیم. یک مطالعه سال گذشته نشان داد که صدها شتر در سراسر امارات به دلیل مصرف پلاستیک طی دهه گذشته مرده اند.

از 30000 شتر که از سال 2008، در مزرعه یا آزمایشگاه توسط کارکنان آزمایشگاه تحقیقات دامپزشکی مرکزی دبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند، حدود 300 شتر به دلیل پلی بزوآرها - توده هایی از مواد غیرقابل هضم ساخته شده از پلاستیک - مردند. این بدان معناست که از هر 100 مرگ شتر در امارات، یک مورد به دلیل مصرف زباله های پلاستیکی به جا مانده توسط افرادی است که در کمپینگ یا زباله ریخته می شوند.

بر اساس ارقام منتشر شده توسط برنامه محیط زیست سازمان ملل، سالانه تقریباً 300 میلیون تن آلودگی پلاستیکی در سراسر جهان تولید می شود که معادل وزن نژاد بشر است. تنها 9 درصد از کل پلاستیک تولید شده بازیافت شده است و مابقی به دفن زباله ها، زباله ها یا محیط طبیعی ختم می شود. سازمان ملل می گوید که اگر روند فعلی ادامه یابد، اقیانوس ها تا سال 2050 وزن بیشتری نسبت به ماهی دارند.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟