سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

عرضه منومر استایرن به حراج باز تغییر کرد/ حراج باز چیست؟
بورس کالا عرضه منومر استایرن را به حراج باز تغییر داد و این کالا از هفته بعد (شنبه 27 آذرماه) در تالار حراج باز عرضه خواهد شد.

به گزارش ویکی پلاست، بارها در معاملات مشاهده شده کارگزارها در ثانیه های پایانی، قیمت های بالایی را ثبت می کنند که بتواند کالا را برای خریدار، بخرند. این مسئله از یک طرف فشار بر کارگزارها را زیاد می کند و از طرف دیگر، مشتری با نگرانی از عدم موفقیت، قیمت های بالاتری را پیشنهاد می کند.

در روش حراج باز به مشتری زمان داده می شود تا با فکر و تأمل بیشتر، بتواند خرید خود را انجام دهد و در نتیجه لازم نیست سریعا، قیمت‌های بالا را پیشنهاد کند بلکه می تواند گام به گام و با آرامش بیشتر، معامله را انجام دهد و از زدن قیمت های هیجانی جلوگیری کند.

از دیگر نکات مهم این موضوع در خریدهایی که کارگزار انحصار در خرید دارد نیز انحصار شکسته می شود و همه خریداران در شرایط منصفانه ای قرار خواهند گرفت. همچنین از اشتباهات کارگزاران و زدن قیمت های اشتباه هم، جلوگیری می شود.

بر اساس اطلاعات ویکی پلاست با آماده سازی زیرساخت های لازم، این تالار توسعه خواهد یافت و کالاهای بیشتری به شکل حراج باز، عرضه خواهند شد.

یکی از عرضه های استایرن منومر در هفته گذشته (هفته سوم آذرماه) تا 112 درصد رقابت شد و احتمالا، تصمیم بورس کالا برای تغییر شکل عرضه این محصول، به دلیل رقابت زیاد این محصول در هفته گذشته باشد.

تالار حراج باز از بهمن سال 1399 در بورس کالا راه اندازی شد و در زمان قرمز تالار حراج باز که 15 ثانیه است، اگر سفارش خریدی با قیمت بالاتر از سفارش های موجود ثبت شود، مجدد زمان قرمز 15 ثانیه تمدید می شود و این فرآیند ادامه پیدا می کند تا زمانی که سفارش قیمت بالاتری در 15 ثانیه پایانی ثبت نشود و به این ترتیب بالاترین قیمت باقی مانده در سیستم به عنوان خریدار شناخته می شود.

امکان حضور کارگزار نماینده خریدار و فروشنده در تالار حراج باز با هماهنگی قبلی فراهم است تا امکان مذاکره در حین معامله برای آن ها وجود داشته باشد.

در حال حاضر سنگ آهن، کنستانتره فلزات گرانبها، سولفور مولیبدن، TDI و MBI کارون در حراج باز، سابقه معامله داشته اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟