شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

زمستان امسال خاموشی نداریم
همزمان با سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز، مصرف برق نیز در کشور بیشتر شده است. با وجود کم بودن سوخت نیروگاه ها اما سخنگوی صنعت برق می گوید که امسال خاموشی نخواهیم داشت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایران آنلاین، سخنگوی صنعت برق در گفت و گو با ایران آنلاین، درباره روند مصرف برق در کشور اظهار داشت: مصرف برق نسبت به سال گذشته حدود ۶ درصد افزایش داشت.

مصطفی رجبی مشهدی با تاکید بر افزایش مصرف برق و احتمال کمبود سوخت نیروگاهها، نظارت بر مصرف برق و گاز ادارات و نهادهای عمومی و بانک های دولتی و خصوصی، تعدیل روشنایی معابر عمومی و بزرگراه های بین شهری و میادین و پارک ها را از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق برای جلوگیری از خاموشی ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: نظارت بر مصارف برخی از کسب و کارها و صنایع نظیر لوستر فروشی ها که مصرف بالایی دارند و اقدامات فرهنگی و آموزشی کاهش مصرف برق و گاز از دیگر اقدامات در این زمینه به شمار می رود.

رجبی مشهدی درباره جریمه مشترکان پر مصرف اظهار داشت: حدود ۱۵ درصد از مشترکان، پرمصرف به شمار می روند که طبق تعرفه های سالیانه ۱۶ درصد تعرفه آنها افرایش یافته است.
سخنگوی شرکت برق گفت: کمتر از ۱۰ درصد سوخت نیروگاه های کشور مازوت است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است که سوخت نیروگاه ها برای امسال تامین شود که در اینصورت زمستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟