جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

کمتر از نیمی از صادرکنندگان تسهیلات گرفتند
حدود 43 درصد صادرکنندگان، در نیمه اول امسال موفق شدند تسهیلات صادراتی دریافت کنند. از آغاز پرداخت تسهیلات به واحدهای صادراتی، (خرداد 1399تا پایان شهریور امسال) 447 فقره ثبت‌‌نام برای دریافت این تسهیلات انجام شده بود، اما 193فقره به ارزش 3462 میلیارد تومان تسهیلات به این واحد پرداخت شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، تنها در 6 ماهه نخست امسال بیش از 2209 میلیارد تومان تسهیلات در قالب 119فقره به واحدهای صادراتی پرداخت شده است.

البته در این مدت 165 مورد ثبت‌‌نام برای دریافت این نوع تسهیلات انجام شده بود که یعنی حدود 72 درصد متقاضیان در این مدت موفق به دریافت تسهیلات شدند.

اطلاعات مربوط به تسهیلات به واحدهای صادراتی از آغاز اعطای آن یعنی خرداد 1399تا آخر شهریور امسال هم نشان می‌دهد در این مدت بیش از 3462 میلیارد تومان در قالب 193فقره پرداخت شده است.

طی مدت یاد‌شده 447 فقره ثبت‌‌نام برای دریافت این تسهیلات انجام شده بود که 261 مورد از آنها برای دریافت بیش از 5341 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شدند، اما 193 فقره به ارزش 3462 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صادراتی پرداخت شد، یعنی حدود 43‌درصد متقاضیان موفق به دریافت این تسهیلات شدند.


 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟