دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

همکاری کمیسیون صنایع و وزارت صمت برای تدوین شیوه‌نامه نحوه عرضه فولاد و پتروشمی در بورس
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به درخواست وزارت صمت، کمیسیون صنایع و معادن و این وزارتخانه در حال همکاری با یکدیگر برای تدوین شیوه‌نامه نحوه عرضه پتروشیمی، سیمان و فولاد در بورس کالا هستند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خانه ملت،اواخر مهر ماه بود که طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد که در دستورکار صحن علنی قرار داشت به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شد تا مورد بازنگری قرار گیرد زیرا پس از روی کارآمدن دولت سیزدهم وزارت صنعت، معدن و تجارت، خواستار به روزرسانی این طرح  بود.

کلیات این طرح هم پیش از این در دی ماه سال گذشته در صحن علنی تصویب و مقرر شد که طرح فولادی پارلمان به صورت دوشوری مورد بررسی قرار گیرد.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره علت بازگشت طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به کمیسیون صنایع و معادن، گفت: به درخواست وزارت صمت، کمیسیون صنایع و معادن و این وزارتخانه در حال همکاری با یکدیگر برای تدوین شیوه‌نامه نحوه عرضه تمام کالاهای پایه‌ای مانند پتروشیمی، سیمان، فولاد -که امکان فروش آن‌ها در بورس کالا وجود دارند- هستند.

نماینده مردم  زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تدوین این شیوه‌نامه تلاش می‌شود که رابطه کلی برای عرضه تمام کالاهای مذکور به دست آید، افزود: علاوه بر این شیوه‌نامه، برخی از موضوعات مربوط به عرضه سیمان، فولاد، پتروشیمی و... به قانون‌گذاری نیاز دارد که مقرر است این موضوعات در طرح فولادی کمیسیون صنایع و معادن مدنظر قرار گرفته و این طرح  به روز  شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: هرچند دولت مدعی شده که شیوه نامه مذکور را اجرایی  خواهد کرد اما اگر دولت و وزارت صمت در اجرای این شیوه نامه و دستورالعمل کوتاهی کند، اقدامات لازم برای تبدیل شیوه نامه مذکور به قانون انجام می‌شود.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟