جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۷ مهر ۱۴۰۰ 0 491

در نیمه نخست ۱۴۰۰ رقم خورد؛

افزایش ۱۰ درصدی تولید محصولات پتروشیمی

افزایش ۱۰ درصدی تولید محصولات پتروشیمی
مجتمع‌های پتروشیمی در 6 ماه نخست امسال 32.8 میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی را تولید و پس از رفع نیاز داخل به بازارهای جهانی عرضه کردند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خبرگزاری مهر ، سیدجلال میرهاشمی، مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه اولویت تولید، تأمین نیازهای داخلی است و پس از آن صادرات انجام می‌شود، افزود: در این راستا تولید انواع محصولات پتروشیمی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ۶ ماه نخست امسال رشد را تجربه کرد، به‌طوری که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش هشت درصدی تولید ثبت شده است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، تأمین مواد اولیه گریدهای مورد نیاز بخش بهداشت و درمان از جمله گریدهای مورد استفاده برای تولید ماسک از سوی مجتمع‌های پتروشیمی با ظرفیتی مطلوب تداوم دارد.

وی با تأکید بر اینکه صنعت پتروشیمی ایران از صنایع مادر و مهم‌ترین ارکان توسعه و موتور محرک بخش‌های گوناگون اقتصاد کشور است، گفت: رویکرد شرکت ملی صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره تولید، تأمین خوراک مورد نیاز صنایع داخلی و ارتقای ارزش سبد محصولات تولیدی در این صنعت است.

میرهاشمی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، رشد و جهش تولید صنعت پتروشیمی ایران هدف‌گذاری شده است، افزود: شرایط و زیرساخت‌ها برای تحقق جهش تولید در صنعت پتروشیمی ایران فراهم شده است و افزون بر راه‌اندازی و بهره‌برداری طرح‌های جدید، با اقدام‌های انجام‌شده امسال نیز از ظرفیت‌های خالی تولید بعضی از مجتمع‌های موجود حداکثر بهره‌برداری می‌شود.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟