جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 12 مهر 1400/ شماره 373
رقابت پلی اتیلن ها فروکش کرد،افزایش آرام دلار نیمایی،تکرار دلار صرافی ملی،قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش،برنت معاملات را با 79 دلار آغاز کرد،ادامه افزایش بورس تهران

رقابت پلی اتیلن ها فروکش کرد
با توجه به تعطیلی فردا همه عرضه های بهین یابی امروز انجام شد و علی رغم افزایش قیمت پایه‌ی عمده گروه ها، رقابت ها، روندی کاهشی داشتند. گروه پرمصرف نایلون و نایلکس که سه‌شنبه هفته قبل گریدها عمدتا با رقابت معامله شده بودند این هفته یا با قیمت پایه معامله شدند یا با رقابتی کمتر از 10 درصد معامله شدند. در گروه پ پ ها و پی وی سی هم رقابت ها بدون تغییر نسبت به هفته اول مهر بود.

افزایش آرام دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 4 مهر تا دیروز 123 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز با اندکی رشد، به 23 هزار و 243تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ نسبت به دلارِ قیمت های پایه‌ی دیروز، 30 تومان افزایش است. نکته مهم امروز دلار نیمایی صعود میانگین روزانه از 23.200 به کانال 23.300 تومان است.

تکرار دلار صرافی ملی
دلار صرافی که روز گذشته را با مجموع 162 تومان کاهش و در قیمت 27 هزار و 480 تومان به پایان رساند، امروز هم بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 27 هزار و 480 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد امروز ابتدا بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه به 28 هزار و 200 تومان صعود کرد.

قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش
امروز قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی افزایشی و در مقابل سبک خطی روندی کاهشی داشت و بین 100 تا 700 تومان کاهش را تجربه کردند. در گروه پ پ ها، mfi بالاها کاهشی و سایر گریدهای پ پ های نساجی افزایشی بودند. پ پ شیمیایی هم ترکیبی از کاهش و افزایش را ثبت کردند. پی وی سی ها نیز امروز بین 300 تا 700 تومان افزایش داشتند.

برنت معاملات را با 79 دلار آغاز کرد
نفت برنت که معاملات هفته گذشته را با 79 دلار به پایان رسانده بود، امروز هم معاملات را با همین قیمت شروع کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 79 دلار و 38 سنت.

ادامه افزایش بورس تهران
بورس تهران که از ابتدای هفته افزایشی بود امروز نیز روند افزایشی داشت و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 8 هزار و 36 واحد افزایش به 1 میلیون و 484 هزار رسید.


 ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟