جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

معامله 2/6 میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی در بورس کالا
بررسی آمار معاملات بورس کالای ایران در نیمه نخست امسال بیانگر آن است که بیش از 6/ 2میلیون تن انواع محصولات به ارزش 64 هزار میلیارد تومان در تالار محصولات پتروشیمی مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، در نیمه نخست امسال بیش از 6/ 2میلیون تن محصول به ارزش 64هزار میلیارد تومان در تالار محصولات پتروشیمی مورد معامله قرار گرفت، به طوری که حجم معاملات نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افت 5درصدی روبه‌رو شد، اما ارزش معاملات 99درصد رشد کرد.

معاملات محصولات پتروشیمی به تفکیک قراردادها نشان می‌دهد که در نیمه نخست امسال بیش از 9/ 1میلیون تن محصول به ارزش 48هزار میلیارد تومان به صورت نقدی، 615هزار تن محصول به ارزش 15هزار میلیارد تومان به صورت سلف و 1۰هزار تن محصول نیز به صورت نسیه به فروش رفت.

در تالار محصولات پتروشیمی در نیمه نخست امسال بیش از 849هزار تن محصول شیمیایی به ارزش 12هزار میلیارد تومان و 7/ 1میلیون تن محصول پلیمری به ارزش بیش از 51هزار میلیارد تومان داد و ستد شد.  همچنین در نیمه نخست امسال بیش از هزار تن انواع گاز و خوراک به ارزش 12هزار میلیارد تومان معامله شد که با رشد 39درصدی حجم و 285درصدی ارزش معاملات روبه‌رو شد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟