جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه شنبه 16 شهریور 1400/ شماره 355
رقابت ها کاهشی شد،نیما به کاهش ادامه داد،دلار در بازار آزاد صعودی شد،عقب نشینی برنت به 71 دلار،تداوم کاهش در قیمت های بازار،افت 15 هزار واحدی بورس تهران

رقابت ها کاهشی شد
امروز مطابق معمول سه شنبه هر هفته، معاملات گروه های پلی اتیلن، پلی استایرن انبساطی، پت های بطری و ABS ها در بورس کالا انجام شد. در مقایسه با هفته گذشته، کالاهای بیشتری امروز با قیمت پایه معامله شدند و رقابت ها هم، کمتر از هفته قبل بود. در گروه پت های بطری و نساجی هم، رقابت خریداران نسبت به هفته قبل کاهش داشت که بخش زیادی از این کاهش را می توان ناشی از بالا بردن میزانِ خرید از بهین یاب این کالاها دانست. روز گذشته، بورس کالا اعلام کرد تا پایان شهریور، میزانِ خرید از بهین یاب کالاهای پت بطری و نساجی، به سه ماهه افزایش می یابد.

نیما به کاهش ادامه داد
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از یکشنبه تا دیروز 19 تومان کاهش داشت، امروز هم به روند نزولی ادامه داد و میزان کاهش آن به 30 تومان رسید. میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز 22 هزار و 906 تومان بود.

دلار در بازار آزاد صعودی شد
دلار آزاد که تا روز گذشته به کفِ کانال 27 هزار تومان رسیده بود، امروز تا 27 هزار و 400 تومان صعود کرد و نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، 300 تومان افزایش یافت. دلار صرافی هم که روز گذشته در قیمت 26,686 تومان بدون تغییر مانده بود امروز 51 تومان افزایش قیمت پیدا کرد و به 26 هزار و 737 تومان رسید.

عقب نشینی برنت به 71 دلار
نفت برنت معاملات امروز را با 72 دلار آغاز کرد ولی در ادامه بازار به 71 دلار و 54 سنت عقب نشینی کرد. نفت آمریکا هم که 69 دلار بود به 68 دلار برگشت.

تداوم کاهش در قیمت های بازار
امروز گوشه‌چشم بازار به معاملات بورس کالا بود. اُفت رقابت ها در معاملات باعث شد تا قیمت های بازار هم نسبت به دیروز، روندی کاهشی داشته باشند. گروه سنگین بادی، سبک فیلم و سنگین فیلم و سبک خطی نسبت به دیروز کاهش قیمت داشتند و در گروه کالاهای پت هم مانند چند روز قبل، ریزش قیمت ها کماکان ادامه داشت.

افت 15 هزار واحدی بورس تهران
بورس امروز نزولی بود و شاخص کل 15 هزار واحد کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل با 15 هزار و 403 واحد به 1 میلیون و 523 هزار و 81 واحد رسید.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟