پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

شیطنت فروشندگان بزرگ در بازار ارز / افت دلار بعد از عرضه 250 میلیون درهمی یک شرکت پتروشیمی
برخی خبرها حاکی از آن است که روند نزولی دلار طی دو روز اخیر بلافاصله بعد از عرضه حدود 250 میلیون درهمی یک شرکت پتروشیمی در روز شنبه شروع شد که به نظر می‌رسد این بار هم سناریو نوسان‌گیری عرضه‌کنندگان بزرگ در بازار ارز تکرار شده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از اقتصاد‌‌آنلاین، یک فعال بازار که نخواست نامش عنوان شود، درباره آخرین وضعیت بازار ارز توضیح داد: قیمت دلار در تمام صرافی‌ها به کانال 26 هزار تومان کاهش یافته و ارزش درهم در سامانه نیما نیز 300 تومان افت کرده که بر همین اساس همه معامله‌گران، فروشنده ارز نیمایی شده‌اند و کسی خریدار نیست.

وی در ادامه به عرضه سنگین یک شرکت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: نکته قابل توجه در روند نزولی بازار ارز طی دو‌ روز گذشته، کاهش قیمت دلار پس از فروش 250 میلیون درهم توسط یک شرکت پتروشیمی در معاملات روز شنبه بود؛ درواقع بعد از این عرضه شاهد انتشار اخبار مثبتی بودیم که به بازار ارز سیگنال کاهشی داد.

به گفته این منبع آگاه، با این اتفاق به نظر می‌رسد همچون گذشته برخی عرضه‌کنندگان بزرگ ارز با هدف کسب سود بیشتر در حال نوسان‌گیری از بازار هستند.

افزایش قیمت دلار موقتی است

این فعال بازار ارز در پایان افزایش مجدد قیمت دلار آزاد در معاملات امروز را موقتی دانست و گفت: معمولا فروشندگان بعد از فروش دلار در نرخ‌های بالا‌تر، برای گرفتن سود و کاهش ریسک مجددا به صورت پلکانی شروع به خرید می‌کنند؛ از طرفی دیگر عده‌ای که قصد خرید ارز داشتند نیز در این فرصت کوتاه اقدام به خرید می‌کنند که این تقاضا هم در کاهش سرعت روند نزولی و افزایش جزیی قیمت دلار موثر بوده اما این وضعیت موقتی است و نمی‌تواند مانع روند کاهشی بازار شود.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟