جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اجرای آزمایشی رصد هوشمند مواد پتروشیمی توسط پُست از هفته آینده
پُست قرار است در بخش حمل مواد پتروشیمی دقیقا چه نقشی داشته باشد؟ طرح رصد و توزیع هوشمند کالا برای مواد پتروشیمی، به‌منظور افزایش دقت در نظارت و کاهش هزینه‌ها و تخلفات احتمالی، به‌صورت آزمایشی از هفته آینده با همکاری پُست و وزارت صمت اجرا می‌شود. اما قضیه رصد هوشمند چیست؟

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایسنا، شرکت ملی پست با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های الکترونیکی رهگیری و رهسپاری خود و بدون استفاده از تجهیزات حمل و نقل و یا نیروی انسانی، امکان رصد برخط کالا در شبکه توزیع را فراهم آورده است.

به عبارت دیگر، قرار نیست حمل و نقل با شرکت پست باشد بلکه، امکانات و ظرفیت های الکترونیکی رهگیری و رهسپاری، به خدمت گرفته می شود.

بر اساس خبر ایسنا، بهره‌گیری از سامانه "رصد هوشمند توزیع کالا" که توسط شرکت ملی پست ارائه شده است، علاوه بر افزایش دقت در نظارت بر شبکه توزیع موجب کاهش هزینه‌های نظارت خواهد شد.

مقرر شد این طرح به صورت آزمایشی از هفته آینده عملیاتی و پس از مرتفع کردن مشکلات احتمالی، به‌صورت ملی در سراسر کشور اجرا شود. اجرای این طرح در کنار سایر برنامه‌ها و روش‌هایی نظارتی موجب تسهیل نظارت و کاهش تخلفات احتمالی در نظام توزیع می‌شود.

جلسه بررسی اجرای طرح استفاده از شبکه رصد و توزیع هوشمند کالا توسط پست برای توزیع مواد پتروشیمی بعدازظهر چهارشنبه (۲۰ مرداد ۱۴۰۰) به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون فنی و بازرگانی این شرکت برگزار شد.

در این نشست استفاده از ظرفیت‌های شبکه پستی کشور در رصد و توزیع هوشمند کالا برای مواد پتروشیمی مورد بررسی قرار گرفت.

دوشنبه 18 مرداد بود که نخستین خبر در مورد ورود شرکت پست به توزیع مرغ و محصولات پتروشیمی منتشر شد و تصور می شد که قرار است ناوگان پست در خدمت توزیع مواد پتروشیمی قرار گیرد که با خبر امروز، مشخص شد صرفا امکانات و ظرفیت الکترونیکی رهگیری و رهسپاری پست برای حمل محصولات پتروشیمی به خدمت گرفته می شود.

بر اساس شنیده ها، این امکانات، شبیه خدمات تاکسی های اینترنتی که می توان مکان خودرو را تا رسیدن و در زمان عزیمت به مقصد، دنبال کرد، است.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 92%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
امیر پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
برای رهایی از ورشکستگی برای خودشان درآمد کسب کردند و حتما هزینه ای به صنعتگر تحمیل خواهدشد ارسال پاسخ
مهدی پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
نقطه نظر خیلی جالبی بود.
البته هزینه صنعتگر یعنی هزینه مردم
هزینه ای که بدون هیچ فایده ای قرار است سفره مردم را کوچکتر کند.

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟