جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پیشخوان خبر
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ 0 673

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند:

تولید پروپیلن در پالایشگاه شازند 40 درصد افزایش یافت

تولید پروپیلن در پالایشگاه شازند 40 درصد افزایش یافت
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند گفت: تولید سالانه محصول استراتژیک و ارزشمند پروپیلن در این واحد پالایشگاهی بیش از 40 درصد افزایش یافت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، «غلامحسین رمضانپور» روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، افزود: تولید پروپیلن در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند تا سال گذشته کمتر از 140 هزار تن در سال بود که با توسعه فناوری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی،تولید  این محصول اکنون به 200 هزار تن در سال رسیده است.

وی ادامه داد: حفظ و نگهداری ظرفیت فروش نفت خام و استمرار عملیات تولید فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور بدون وقفه و بالاتر از ظرفیت طراحی شده در دستور کار قرار دارد و در این مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بومی مد نظر قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند اظهار داشت: اجرا و بهره‌برداری از طرح نرمال هگزان و نرمال پنهان با ظرفیت تولید سالانه 50 هزار تن و با صرفه‌جویی ارزی بالغ بر 45 میلیون دلار در سال یکی دیگر از اقدامات این واحد پالایشگاهی که در راستای تحقق جهش تولید بوده و  در یک‌سال اخیر انجام شده است.

رمضانپور بیان کرد: انجام موفقیت‌آمیز تخلیه و شارژ کاتالیست‌های واحد RCD که برای اولین بار از انحصار خارج شد و با کاهش چشمگیر هزینه‌ و ثبت رکوردهای جدید در کاهش قابل توجه مدت زمان اجرا و انجام موفقیت‌آمیز بزرگترین تعمیرات اساسی 12 واحد عملیاتی در سطح کشور با وجود شیوع ویروس کرونا و بدون حادثه با صرفه‌جویی 100 میلیارد ریالی از دیگر اقدامات شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند در یک‌سال اخیر است.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ترمیم ترک نازل راکتور واحد آیزوماکس شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند خبر داد و اضافه کرد: 2 دستگاه مبدل فشار بالای واحد آیزوماکس که سال‌های متمادی در محوطه سلویج پالایشگاه نگهداری در کارگاه مرکزی و با استفاده از دانش، توانمندی و تجهیزات داخلی تعمیر شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، پرداخت بدهی ارزی این واحد پالایشگاهی از محل صندوق ذخیره ارزی با عاملیت بانک ملت بابت ساخت طرح توسعه مرحله دوم به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون یورو و تسویه آن با نرخ ارز سال 1391 با استفاده از ظرفیت‌های ماده 20 قانون رفع موانع تولید به ارزش 22 میلیارد و 137 میلیون را از دیگر اقدامات این واحد پالایشگاهی در یک‌سال اخیر عنوان کرد.

رمضانپور گفت: ساخت، نصب و راه‌اندازی 12 بازوی بارگیری با هدف فروش بیشتر محصولات، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای تمام نیروهای پیمانکاری بالغ بر 2 هزار و 700 نفر در پیمان‌های مستمر شرکت، توجه ویژه به تولید داخل و بومی‌سازی‌ ساخت قطعات مورد نیاز بالغ بر یک‌هزار و 500 قلم کالا و با صرفه‌جویی بالع بر 800 میلیارد ریال و توسعه 16 هکتاری فضای سبز از دیگر اقدامات شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند است.

شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) تولیدکننده بنزین یورو 4 و یکی از مهمترین پالایشگاه های نفت کشور است که به‌عنوان بزرگترین پالایشگاه تک واحدی ایران در سال 1372 با ظرفیت اسمی 150 هزار بشکه در روز راه‌اندازی شد.

این شرکت نخستین پالایشگاهی است که کار مطالعه و عملیات اجرایی آن بعد از انقلاب اسلامی و در نخستین سال بعد از جنگ تحمیلی آغاز شد.

ظرفیت این پالایشگاه پس از مدتی با تلاش و کوشش نیروهای متعهد و متخصص به 250 هزار بشکه در روز رسید.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟