پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آبادغرب با حضور جهانگیری آغاز شد
عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام‌آبادغرب به عنوان چهارمین پتروشیمی استان کرمانشاه روز شنبه (18 بهمن) با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری، وزیر نفت و استاندار کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا؛ پتروشیمی اسلام آبادغرب با دستور ویژه مهندس زنگنه وزیر نفت توسط شرکت پتروشیمی ایران ساخته می شود که این شرکت در گام نخست 80 هکتار زمین برای انجام پروژه در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب خریداری کرده است.

به گفته استاندار کرمانشاه، میزان سرمایه گذاری این طرح با ارز 4200 تومانی حدود هفت هزار میلیارد تومان و با نرخ ارز آزاد حدود 22 تا 25 هزار میلیارد تومان خواهد بود که زمینه ساز یک تحول اقتصادی در منطقه است.

هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این طرح می‌تواند کل مشکل بیکاری اسلام‌آبادغرب را ریشه‌کن کند، گفت: استان کرمانشاه به واسطه جنگ تحمیلی مقداری از توسعه اقتصادی عقب افتاده و از آن جایی که مهندس زنگنه نیز اهل همین دیار است، برای انجام چند پروژه بزرگ و ملی در کرمانشاه توافق کردیم.

به گفته او، موافقت وزیر نیرو را برای تامین آب موردنیاز این پتروشیمی از سد آزادی جلب کردیم و در نهایت مطالعات اولیه طرح هم انجام شد.

استان کرمانشاه هم اکنون دارای سه واحد پتروشیمی در شهرستان‌های کرمانشاه و هرسین است.

این استان با وسعت حدود 25 هزار کیلومتر مربع، 1.5 درصد از مساحت کل کشور (هفدهمین استان) را به خود اختصاص داده و شامل 14 شهرستان، 31 بخش، 32 شهر، 86 دهستان است.

جهانگیری در سفری یک روزه صبح شنبه وارد استان کرمانشاه شد و ابتدا بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب را که در زلزله 21 آبان سال 96 تخریب شده بود، افتتاح کرد.

دیدار با نخبگان، هنرمندان، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌های مدنی و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهوری در این سفر است.

معاون اول رییس جمهوری در این سفر تنها به شهرستان اسلام آبادغرب سفر کرد و سفر شهرستان دیگری ندارد و مابقی برنامه هایش در شهر کرمانشاه برگزار می شود.

شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟